פעילים החלו לעתור לגופים של 'הליכוד' בדרישה להרחיק משורותיה חברים שהפגינו כנגד אביחי מנדלבליט או מתחו ביקורת על ראש הממשלה. דן קלארמן, מתפקד מטעם 'הליכודניקים החדשים' התייחס לדברים היום (שני) בתוכניתו של גבי גזית ב-103FM: "אנחנו נגד לחץ על הפקידים. רשויות האכיפה צריכות לעשות את שלהן אך מנגד הצטערנו לשמוע כי ראש הממשלה חושב שמותר לקבל מתנות מחברים. מבחינה ציבורית זהו כישלון גדול. לעובד ציבורי אסור לקבל מתנות וזה חורה לנו מאד לשמוע את דברי ראש הממשלה. אנחנו לא חלק מההפגנות למרות ההפגנה שארגן יו"ר הקואליציה, זה פשוט בלתי נתפס בעינינו".





העיתונאי וחבר הכנסת לשעבר, דניאל בן סימון, הצטרף לשיחה והגיב על הדברים: "אני הייתי מציע לדן לא לקחת את הארגון שלו ברצינות. אי אפשר להתחזות לחבר ליכוד. חבר ליכוד זה לא רק אידאולוגיה אלא מדובר על רגש, שייכות ומשפחה. אין דברים כאלו בעולם כאשר מפלגת השלטון מופיעה כתנועת מחאה וראש הממשלה מדבר כאילו הוא ראש האופוזיציה. אתה לא מצטרף לליכוד כדי להביא אידאולוגיה, זה או שאתה איתנו או שאתה נגדנו. זה או שאתה חלק אינטגרלי או שאתה בחוץ. זו מפלגה שלא מחפשת רעיונות חדשים אלא מחפשת לשמור על עצמה בטענה שהשמאל והמפלגות מסביב באות לכלותה".



קלארמן הגיב ואמר: "המפלגה הזו מייצגת חצי עם ויוצאת כנגד החצי השני. זו מפלגה של מנהיג אחד. תהיה מהפכה פוליטית במדינת ישראל".



עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן