"אני לא מודאג", אמר הלילה (שלישי) עורך דין עמית חדד, עורך דינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בראיון מיוחד לעיתון הג'רוזלם פוסט, והסביר: "נתניהו לא ביצע שום עבירה הקשורה לשחיתות. כל עוד ארי הרו לא ישקר, זה לא ישתנה". במהלך הראיון חזר שוב ושוב עורך הדין על חשיבותה של הנאמנות וההקרבה העצמית. 



בנוגע לתיק 100, בו מואשם נתניהו בקבלת מתנות וטובות הנאה מהמיליארדר האוסטרלי ארנון מילצ'ן, טען חדד כי אין פה מקום לפלילים. "כשאתה מנסה לעשות סדר, אתה רואה שחוק המתנות לא רלוונטי, כי הוא תקף אך ורק למתנות שניתנו לאיש ציבור בשל תפקידו כאיש ציבור", הסביר עורך הדין את אמונתו בכך שנתניהו לא ביצע עבירה על החוק,והוסיף כי בין נתניהו לבין ארנון מילצ'ן, המיליארדר שחשוד במתן משקאות אלכוהוליים וסיגרים בשוווי של עשרות אלפי שקלים למשפחת נתניהו, "שררה ידידות מופלאה, הם היו כמו אחים". 



"אווירה של אשם עד שיוכח אחרת". הפגנה מול ביתו של מנדלבליט, צילום: רועי עלימה, פלאש 90
"אווירה של אשם עד שיוכח אחרת". הפגנה מול ביתו של מנדלבליט, צילום: רועי עלימה, פלאש 90



"מילצ'ן מסגר מכתב מנתניהו בסלון ביתו"





חדד נתן שתי דוגמאות לקשר העמוק, לטענתו, בין השנים. הראשונה היא המכתב ששלח נתניהו למילצ'ן, מיד עם היבחרו לראשות הממשלה ב-2009, מכתב אותו המיליארדר מיסגר ותלה בסלון ביתו, ההוכחה השנייה הייתה כי מילצ'ן העניק לנתניהו מתנות גם כאשר ראש הממשלה לא החזיק בתפקיד ציבורי. חדד הדגיש כי אין מדובר גם בעבירת שוחד מכיוון שלא ניתן לנתניהו כסף ולא ניתנה למילצ'ן אף תמורה בעקבות המתנות שנתן, לטענתו.



בנוגע לשיחותיו של נתניהו עם מו"ל ידיעות אחרונות, נוני מוזס, גם בעניין זה טען חדד לחפותו של ראש הממשלה, וטען כי נתניהו עשה הכל כדי לחזק את מעמדו של "ישראל היום", ובוודאי לא להחליש אותו. בנוגע לעד המדינה, ארי הרו, טען חדד כי משפחת נתניהו אתה בו "כחבר אהוב במשפחה ובן בית", אך הוסיף כי ברור לו שהמהלך שלו היה קשה לו. חדד גם ציין שלהבדיל משולה זקן, עוזרתו של ראש הממשלה אהוד אולמרט, אשר הביאה בסופו של יום להרשעתו, הרו לא העיד נגד נתניהו.



חדד התייחס גם למחאה הגוברת מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, ואמר כי ישנה אווירה ציבורית שלילית שרואה בכל מי שנחקר כ"אשם עד שתוכח חפותו". חדד הזכיר את השר לשעבר בנימין בן אליעזר ובועז הרפז כקורבנות נוספים לתופעה.



עורך דינו של הרו, עו"ד רועי בלכר, אמר בתגובה כי הוא "בטוח שבעתיד, כאשר כל הפרטים והעובדות ייחשפו, לא יישאר ספק בנוגע למחויבותו של הרו לישראל וכל מי שהוא עבד בשבילו בספירה הציבורית".