חבר הכנסת והשר לשעבר מטעם מפלגת הליכוד מאיר שטרית התייחס היום (שלישי) בתוכניתו של גבי גזית ב-103FM לכנס התמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו שנערך בשבוע שעבר ולעתירות המפלגה נגד קבוצת "הליכודניקים החדשים'. "הליכוד חתך ימינה בצורה מטורפת. רבים מהליכוד לא מכירים את תורת ז'בוטינסקי, הוא מתהפך בקברו כשהוא רואה את מה שעושה המפלגה", אמר השר לשעבר.



שטרית סיפר על ימיו במפלגה. "אני מהליכוד הישן. פעם היה מתקיים דיון גם בין שמאל לימין בליכוד. אני תמכתי בהסכם אוסלו והייתי הסממן השמאלי של הליכוד ועדיין המשכתי להיבחר למפלגה. הליכוד השתגע. אם בני בגין לא נבחר בבחירות האחרונות להיות חבר כנסת זה אומר הכל. אבא שלו הוא מנחם בגין שהקים את המפלגה".


הפגנה של הליכודניקים החדשים. צילום: פייסבוק

בנימין נתניהו בכנס התמיכה לכבודו. צילום: אבשלום ששוני
בשיחה השתתפה גם עדי אגסי שפיר, פעילה ב'ליכודניקים החדשים'. "אני חברת ליכוד 6 שנים ומצביעה ליכוד במשך 20 שנה", סיפרה, "אני מסתכלת על מפלגת הליכוד היום בכאב. אני חלק מקבוצה שהתפקדה לליכוד כדי לעצור את מה שקורה היום במפלגה. זו מפלגה שחרטה על דגלה את טוהר המידות ושוויון לכולם. במקום זה, אנו רואים תמיכה עיוורת בראש ממשלה שאינו ראוי לכהן ושומעים אמירות שמסיתות את העם זה בזה", אמרה שפיר.



שטרית בהתייחסות לדבריה של פעילת "הליכודניקים החדשים אמר: "עדי וחבריה עושים שינוי דרסטי ואני קורא להם לא להיכנע ללחצים ולאיומים כנגדם. ככל שיותר יתפקדו לליכוד הם ימשכו חזרה את האיכויות של הליכוד. אריאל שרון שהיה הקיצוני הימני ביותר ביצע את ההתנתקות, בגין יצא מכל סיני. אני חושב שהליכוד תמיד הייתה מפלגה שלא פחדה לקבל החלטות. אני מקווה שנתניהו יגיע לשם. אם ביבי יחליט על שלום הוא יקבל תמיכה גורפת מכל העם".

עריכה מטעם 103FM: איתמר זיגלמן