חסר טעם: חבר הכנסת אורן חזן (ליכוד) כתב היום (שישי) בחשבון הטוויטר שלו כי בשר החזיר הנאכל בברצלונה - זו הסיבה למתקפת הטרור שאירעה בה אמש. "ספרדים יקרים, התירוץ לטרור בישראל הוא 'הכיבוש'. אצלכם כנראה זה בגלל החמון", כתב והוסיף אימוג'י של חזיר, "תתעוררו: עד שלא תוציאו את החמון מהטאפאס - הטרור בספרד לא ייפסק!". כצפוי, התגובות לפוסט האשימו את חבר הכנסת בחוסר רגישות, טמטום וגולש אחד אף אמר: "דאעש לא יכלו לנסח את זה טוב יותר".




בציוץ התייחס ח"כ חזן למתקפת הטרור שאירעה אמש בברצלונה, בה נהרגו 14 בני אדם ולפחות 130 נפצעו בפיגוע דריסה שאירע ברחוב לה רמבלה, אחד הרחובות המתויירים בעיר. בבתי החולים ברחבי העיר מאושפזים עדיין 17 פצועים במצב אנוש ו-30 נוספים במצב קשה. בין הנרצחים זוהתה גופתה של ילדה כבת שלוש.



כזכור, זאת לא השערורייה הראשונה שבה השתתף ח"כ חזן. רק לפני חודש הסתבך חזן עם חבר פרלמנט ירדני על רקע מהומות הר הבית, ונכנס עמו לסכסוך מתוקשר, במהלכו אף קבעו השניים להיפגש במעבר הגבולות בין ירדן לישראל, מפגש שנמנע רק בהתערבות ראש הממשלה בנימין נתניהו. גם במקרה זה, הסכסוך החל בציוץ של חזן - בו הוא כתב: "נראה ששכנינו ממזרח לירדן, אלה שאנו משקים במים ושומרים להם על הישבן יומם ולילה, צריכים קצת חינוך מחדש. זה מתחיל להרגיש כמו שלום ולא להתראות".



מאוחר יותר, לאחר שחבר הפרלמנט הירדני ענה לו, כתב חזן: "כבר התרגלתי לסוגי יתושים שונים: פוליטיים, פרקליטותיים, פקידותיים ואחרים, שמנסים לעקוץ ולקבל פרסום על הגב שלי, אבל היתוש הירדני הוא בהחלט תופעה חדשה. לאחר צום תשעה באב אשמח להיפגש איתו בגשר אלנבי ולסגור עמו דיל, שבמסגרתו אחיו, ערביי השטחים המכנים עצמם 'פלסטינים', יחזרו ביחד איתו לבתיהם בירדן ובשאר ארצות ערב". 



בעקבות הביקורת צייץ חזן: 






הציוץ של אורן חזן
הציוץ של אורן חזן





"בושה"
"בושה"



"דאעש לא היו מנסחים זאת טוב יותר|
"דאעש לא היו מנסחים זאת טוב יותר|