על רקע הסערה סביב ההחלטה לפסול אלפי התפקדויות של חברי "הליכודניקים החדשים" למפלגת הליכוד, טענה היום (שני) חברת הכנסת נאווה בוקר, ברדיו 101.5, כי "התפקדותם של אלו היא מזימה של השמאל להפלת השלטון". היא הוסיפה כי "לא ייתכן שאלפי תומכי מפלגות העבודה ומרצ יצטרפו אלינו".



לדברי בוקר, "הם עושים את זה בדרכים לא מוסריות ולא ערכיות. הם לא מאמינים בערכים של התנועה והם מתכנסים כדי לנסות ולהשפיע ולשנות את אופי המפלגה שלנו מבפנים".



היא הוסיפה כי "לא ייתכן שאלפי תומכי מפלגת העבודה ומרצ יצטרפו לליכוד. אני מעריכה שיש גורמים מסוימים שעומדים מאחוריהם. כשלא הצליח להם בקלפי, הם מנסים בדרכים נלוזות להשפיע".



הפגנה של הליכודניקים החדשים. צילום: פייסבוק
הפגנה של הליכודניקים החדשים. צילום: פייסבוק


דבריה של הח"כית מגיעים לאחר שלבית הדין העליון של התנועה הוגשה עתירה המבקשת ממנו לשנות את טופס ההתפקדות למפלגה, כך שיכלול את כל התנאים וכן את רשימת מטרות הליכוד הרשומים בחוקת המפלגה, הכוללת את ההתחייבות לפעול ל"שמירת זכותו של העם היהודי על ארץ ישראל, כזכות נצחית שאינה ניתנת לערעור, התמדה ביישובם ובפיתוחם של כל חלקי ארץ-ישראל והחלת ריבונות המדינה עליהם".

העתירה הוגשה על ידי יו"ר נאמני ארץ ישראל בליכוד, עו"ד אביעד ויסולי, שטוען כי יש להתנות את חברותם של "הליכודניקים החדשים" מאחר והם לא חתמו ידנית כדין על טופס הצטרפות לליכוד עד לחתימה ידנית על טופס הצטרפות מתוקן.