במהדורה העברית של האנציקלופדיה המקוונת "ויקיפדיה" מתנהלת בימים אלה הצבעה סוערת האם למחוק מ"וויקיפדיה" את הערך על יאיר נתניהו, בנם של בנימין ושרה נתניהו. בהצבעה עד כה מסתמן רוב ברור בעד התומכים בהשארת הערך - 31 , לעומת 12 ויקיפדים שתומכים במחיקתו. בהצבעה יכולים ליטול חלק רק משתמשים רשומים בעלי לפחות 100 עריכות במרחב הראשי או במרחבים המשיקים בוויקיפדיה. 

ההחלטה להביא את הערך להצבעת מחיקה באה על פי דרישה של כמה "ויקיפדים" שטענו כי יאיר נתניהו לא עשה עדיין דבר בעצמו שמצדיק כתיבת ערך אנציקלופדי עליו. אחד התומכים במחיקה כתב כי "יאיר נתניהו לא עשה יותר מכל אחד מאיתנו ועדיין אין לנו ערך בוויקיפדיה. כש’יאיר הון’ (השם בו משתמש יאיר נתניהו בפייסבוק, א.ב.) יעשה דברים בעלי חשיבות ציבורית בחייו נדבר".

ההצבעה על מחיקת הערך בוויקיפדיה
ההצבעה על מחיקת הערך בוויקיפדיה
אחר ציין כי "כל עוד אין דרישה לשחזר ערך אחר שנמחק אודות בנו של ראש ממשלה אחר, שאול אולמרט, מייסד פלייבאז המצליחה, שעשה הרבה יותר מיאיר ויותר מחלק מילדיו של פרס, ומאלצים את הגולשים לנדוד לוויקי האנגלית, הוא יותר ראוי לקבל ערך מאשר יאיר שעשה בעיקר בושות בפייסבוק". נימוקים נוספים למחיקת הערך היא הטענה ש"מהערך לא עולה שום חשיבות" ו"מה יאיר נתניהו עשה שמגיע לו ערך". מתנגד אחר שאל האם ראוי אולי לכתוב ערך גם על הבנים ו הנכדים של מריים פיירברג.

לעומת זאת אמרו המתנגדים למחיקה כי לערך יש חשיבות אנציקלופדית ברורה וטענו כי ההצבעה גובלת בוויכוח פוליטי ולא ענייני. אחד המתנגדים הסביר כי יש להשאיר את הערך משום שמדובר ב"יורש העצר". אחר נימק את חשיבות הערך בכך ש"יאיר נתניהו הוא בן של ומקבל פרסום רב על כך שהוא בן של ומעורב בפרשות של אביו".
ההצבעה על מחיקת הערך החלה ב-20 באוגוסט ותסתיים ב-27 באוגוסט.


 
בערך עצמו מופיעים על יאיר נתניהו הפרטים הבאים: "יאיר נתניהו נולד לבנימין נתניהו, אז סגן שר החוץ בממשלת הליכוד ולשרה נתניהו, אז דיילת. יש לו שני אחים: נועה, בתו של בנימין נתניהו מנישואיו הראשונים לד"ר מיקי הרן ואבנר, אחיו הצעיר. בזמן הקדנציה הראשונה של בנימין נתניהו כראש ממשלה גדל יאיר נתניהו אצל הוריה של אמו, חווה ושמואל בן ארצי, והיה קשור מאד לסבו. בתיכון למד במגמת תיאטרון בבית הספר התיכון לאמנויות בירושלים". 
עוד נכתב: "את שירותו הצבאי עשה בדובר צה"ל, שם שירת בנציגות החטיבה בפיקוד המרכז ובענף המטפל בתקשורת הבינלאומית. ב-2012 החל ללמוד יחסים בינלאומיים באוניברסיטה העברית. הוא מחזיק באידאולוגיה ימנית וחבר בתא לביא של צעירי הליכוד באוניברסיטה העברית. יאיר נתניהו הוא צמחוני".