חבר הכנסת אורן חזן ממשיך להתעמת עם חבריו לליכוד, זאת לאחר שבעבר עם יו"ר הכנסת חבר הכנסת יולי אדלשטיין, ולאחר מכן עם ח"כ מיקי זוהר. הבוקר (שלישי) ברדיו דרום תקף חזן את ח"כ שרן השכל, שאותה הגדיר כ"במישהי עם אג'נדה שמאלנית שהצליחה למצוא מושב בכנסת על גב הליכוד". הוא הוסיף כי "הדבר הזה זה דבר מפחיד ומסוכן".



"אני בקושי מכיר אותה כדי להגיד לך אם אני חושש ממנה", אמר חזן בתכניתו של מנדי ריזל, והוסיף: "אני לא מכיר את הפעילות שלה ולא רואה אותה, לצערי, כי בסוף היא חברת תנועה בדיוק כמוני. אנחנו, אגב, היינו חברים טובים לפני הבחירות, אך שלעתים קנאה, שנאה ותחרות זה דבר שמחרחר ריב".



ח"כ השכל. "בקושי מכיר אותה". צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
ח"כ השכל. "בקושי מכיר אותה". צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



לדבריו, "גם עלי היא הצליחה לעבוד: אני חשבתי שיש בה אידיאולוגיה שתואמת את ערכי הליכוד ובסוף גיליתי שמדובר במישהי עם אג'נדה שמאלנית שהצליחה למצוא מושב בכנסת על גב הליכוד. הדבר הזה זה דבר מפחיד ומסוכן".



כזכור, לפני כארבעה חודשים התרחש עימות חריף בין חזן לקולגה שלו ח"כ מיקי זוהר, על רקע ציוץ של הראשון שהציע לחברו לפרוש מהכנסת. בתגובה ענה לו זוהר: "אמר הסרסור שבית המשפט קבע שהוא צרך סמים וניהל קזינו. אחי, מה עם קצת מודעות עצמית?". חזן לא נותר אדיש לדבריו וטען לאחר מכן כי "יהודים לא מתעסקים בשרצים".