חבר הכנסת יואל חסון מסיעת המחנה הציוני פנה הבוקר (ראשון) למבקר המדינה והיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בדרישה לבדוק את "תצהירי השקר" של ראש הממשלה בנימין נתניהו בגין העובדה שהגיש תצהיר לוועדת הבחירות המרכזית ובו טען שלא היה לו קשר לישראל היום. לדבריו, "מידע זה חייב לבוא לבדיקת המבקר, שצריך להיכנס לבדיקה דחופה של תצהירי השקר של נתניהו". 



"נחשף האקדח המעשן - נתניהו שיקר לאורך כל השנים בתצהירים, בנאומים ובראיונות״", טען חסון, שהוסיף: "״יו"ר הליכוד נתניהו הגיש ערב הבחירות תצהיר לוועדת הבחירות המרכזית ובו טען כי לתנועת הליכוד וליו"ר תנועת הליכוד מר בנימין נתניהו אין ולא היה כל קשר של שליטה או קשר ארגוני כלשהו מכל מין וסוג עם 'ישראל היום'. אולם ביום חמישי האחרון נפל דבר בישראל: ראש הממשלה שמשך במשך שנתיים את מערכת המשפט נאלץ לחשוף את האקדח המעשן שהתגלה כתותח מעשן: כמות אסטרונומית של שיחות עם גורמים בכירים בעיתון".



נתניהו. חסון מבקש לבחון את התצהירים שהגיש. צילום: אבשלום ששוני
נתניהו. חסון מבקש לבחון את התצהירים שהגיש. צילום: אבשלום ששוני



הוא הוסיף כי "ראש הממשלה היום ויו"ר האופוזיציה בשנת 2007, רוחץ בניקיון כפיו ומדבר על פלורליזם אך למעשה נהנה עד היום מעיתון ששימש כשופר תעמולה שנועד בראש ובראשונה למענו והמשכת כהונתו".



לטענתו, "מידע זה חייב לבוא לבדיקה של מבקר המדינה, שצריך להיכנס לבדיקה דחופה על תצהירי השקר של נתניהו ועל התרומה הגדולה ביותר שקיבלה אי פעם מפלגה בצורה אסורה. עידן המסמוס והעירפול הסתיים, הגיע הזמן להוציא את האמת הפלילית של הליכוד וראש הממשלה לאור השמש".