ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא הערב (ראשון) לביקור מדיני באמריקה הלטינית ובארה"ב. "אנחנו יוצאים עכשיו לביקור היסטורי, זו הפעם הראשונה שראש ממשלה מכהן נוסע לבקר בדרום אמריקה ובמרכז אמריקה", ציין לפני יציאתו", אנחנו נפתח את הביקור שלנו בארגנטינה, אני ביקשתי ממשפחות עובדי משרד החוץ, שניספו בפיגוע הגדול בבואנוס איירס להצטרף אליי".

נתניהו אמר בנוסף כי יצא לביקור בארצות הברית. "אני מצפה לפגישתי עם הנשיא טראמפ, ידידי, בניו יורק, ואני מבקש לנצל הזדמנות זאת כדי לאחל לכל חברינו בארה״ב שיעברו בשלום את השעות הקשות הללו. גם הסערה הזאת תחלוף, וכל אזרח ישראלי מתפלל לשלומם של אזרחי ארה״ב של אמריקה".

ראש הממשלה המריא עם רעייתו שרה נתניהו, שהתייחסה לחקירה התלויה נגדה. "אני רוצה להגיד תודה לאלפי, אלפי, אלפי אזרחים ישראלים ואנשים גם בכל רחבי העולם שתומכים בי ועוזרים ומעודדים", ציינה.

אשת ראש הממשלה הוסיפה: "אני רוצה להגיד שבימים טובים ובימים פחות טובים, העזרה שלכם והתמיכה שלכם, נותנת לי כוח להמשיך לעשות את הדברים האמיתיים שאני עושה למען כל אלה שצריכים את העזרה שאני משתדלת ומנסה לעשות ככל יכולתי. פשוט לכולם, לכולנו - שתהיה שנה טובה. שיהיה רק טוב לכולנו".