ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא אתמול לביקור באמריקה הלטינית ובארה"ב. לקראת הגעתו של נתניהו לארגנטינה, בה יפתח את סבב הביקורים, נתלו בעיר הבירה בואנוס איירס על ידי פעילים פרו פלסטינים של ראש הממשלה תחת הכיתוב "wanted" - "מבוקש על פשעים נגד זכויות אדם ורצח עם הפלסטיני". בנוסף, נתלו תמונות של נתניהו במדי אס אס שמדמה אותו כמנהיג המפלגה הנאצית בגרמניה, אדולף היטלר.



הפעילים שתלו את השלטים הפרובוקטיביים והמסיתים הזמינו את הציבור להפגנה וכתבו:  "החוצה ציונים מפלסטינה, החוצה נתניהו". 



כרזות הסתה נגד נתניהו בארגנטינה. צילום: ההסתדרות הציונית העולמית



"אנחנו יוצאים עכשיו לביקור היסטורי, זו הפעם הראשונה שראש ממשלה מכהן נוסע לבקר בדרום אמריקה ובמרכז אמריקה", ציין אתמול נתניהו לפני יציאתו לסבב הביקורים, "אנחנו נפתח את הביקור שלנו בארגנטינה, אני ביקשתי ממשפחות עובדי משרד החוץ, שניספו בפיגוע הגדול בבואנוס איירס להצטרף אליי".



נתניהו אמר בנוסף כי יצא לביקור בארצות הברית. "אני מצפה לפגישתי עם הנשיא טראמפ, ידידי, בניו יורק, ואני מבקש לנצל הזדמנות זאת כדי לאחל לכל חברינו בארה״ב שיעברו בשלום את השעות הקשות הללו. גם הסערה הזאת תחלוף, וכל אזרח ישראלי מתפלל לשלומם של אזרחי ארה״ב של אמריקה".



סגן ומ"מ יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית וראש המאבק באנטישמיות העולמית,יעקב חגואל אמר בתגובה לשלטים שנתלו: "אנו רואים בחומרה את אותם שלטים שנתלים ביום ההיסטורי הזה, שראש ממשלה ישראל מגיע לארגנטינה, זהו ביקור היסטורי. ביום הזה דווקא, תלו את השלטים שזועקים אנטישמיות ושנאה נגד ישראל. ההסתדרות הציונית העולמית,תמשיך להיאבק בנגע הזה".