חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) ממשיך לשגר פרובוקציות לאוויר הרשת. בפוסט שפרסם היום חבר הכנסת בחשבון הפייסבוק שלו, מנה חזן את מייסדי ארגון הפתח - אבו ג'יהאד, אבו איאד, אבו סעיד, יאסר עראפת (אבו עמאר) ואבו מאזן - את שנות ונסיבות מותם, ואיחל ליו"ר הרשות, היחיד מביניהם שעודנו בחיים להצטרף אליהם.



"היום לפני 58 שנה הוקם ארגון הטרור הרצחני פת"ח (כן, 8 שנים לפני "הכיבוש" של מלחמת ששת הימים...)", כתב חזן בפוסט שפרסם, והמשיך: "זמן טוב לספירת מלאי של המייסדים: אבו ג'יהאד – חוסל ב-1988, אבו איאד – חוסל ב-1991, אבו סעיד – הזדכה על עצמו ב-1994, אבו עמאר ימ"ש – הועבר לעולם שכולו רע ב-2004, ואבו מאזן – כבר עם רגל אחת בדרך לשם... על זה נאמר: עוד אבו אחד למנאייק!".




זאת לא הפרובוקציה הראשונה שעורך חבר הכנסת, אל מול העולם הערבי. בעקבות ניסיון הפיגוע שאירע בשגרירות ישראל בעמאן, שם ירה מאבטח ישראלי לעבר מחבל שניסה לדקור אותו, והרג אותו ואדם נוסף שהיה עמם בחדר, חבר הכנסת נכנס לסכסוך עם חבר הפרלמנט הירדני, יחיא סעיד, שאף כמעט והגיע לעימות פיזי בגשר המעבר בין שתי המדינות


זעמו של יחיא סעיד יצא בעקבות ציוץ בטוויטר שכתב חבר הכנסת אורן חזן (ליכוד), לאחר הפיגוע בעמאן, בו כתב: "נראה ששכנינו ממזרח לירדן, אלו שאנו משקים וגם שומרים להם על הישבן יומם ולילה, צריכים קצת חינוך מחדש. זה מתחיל להרגיש כמו שלום ולא להתראות".