ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הלילה (שני) לטענות שהועלו נגדו, לאחר שתקף את מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך, ואת הדליפות הרבות, לטענתו, מידי המשטרה. בפוסט שהעלה ראש הממשלה לחשבון הפייסבוק שלו, הוא טען כי טענת התקשורת כי דבריו היוו פגיעה בשלטון החוק היא "פייק ניוז".

"סיכום הפייק ניוז של התקשורת היום: כפי שניתן לראות מהפוסט שפרסמתי אתמול, התייחסתי לעובדה שמיד לאחר העסקתו של היועץ הפוליטי ליאור חורב בעלות של 2.4 מיליון ש״ח על חשבון משלם המסים, חלה תפנית של 180 מעלות במדיניות המשטרה והחל שיטפון של הדלפות מגמתיות ובלתי חוקיות נגדי. ממתי ביקורת על הדלפות בלתי חוקיות והעסקה בעייתית של יועץ פוליטי במיליוני שקלים היא פגיעה בשלטון החוק או במשטרה? עוד פייק ניוז", הוא כתב.





"צונאמי של הדלפות לא חוקיות"
 

כזכור, הפרשה האחרונה החלה בשבת בערב, כאשר נתניהו זעם על דיווח לפיו במשטרה נערכים לחקירה נוספת שלו אחרי הפוגת החגים ותקף את המשטרה ואת היועץ האסטרטגי שלה, לאור חורב:  ״כשהמפכ״ל אלשיך נכנס לתפקידו, הוא קיבל שתי החלטות חשובות: שלא יהיו יותר הדלפות מהחקירות ולא יהיו יותר המלצות של המשטרה. מאז שהיועץ הפוליטי ליאור חורב מונה ליועץ חיצוני של המשטרה בעלות של מיליונים על חשבון משלם המסים וללא מכרז, ההדלפות הלא חוקיות הפכו לצונאמי, וההחלטה להימנע מהמלצות נעלמה כלא היתה". 
נתניהו הוסיף: "הציבור כבר מזמן הבין שיש כאן מסע ציד תקשורתי שקוף נגד ראש הממשלה נתניהו. כפי שקרה תמיד בעבר גם הפעם כל הטענות נגד ראש הממשלה  יתבררו כמופרכות, ולכן לא יהיה כלום״. כזכור, נתניהו נחקר ארבע פעמים במסגרת שתי הפרשות ועל פי כל הערכות הוא יזדקק להיחקר לפחות עוד פעם אחת. כמו גם למסור עדות בפרשת 3000 המכונה "פרשת הצוללות וכלי השיט". 
מהמשטרה נמסר בתגובה כי "משטרת ישראל עושה עבודתה בהתאם לחוק ובממלכתיות. לא ניגרר להתקפות חסרות שחר שנועדו לשבש את עבודת המשטרה ולפגוע בלגיטימיות שלטון החוק".