עיריית ירושלים תביא לאישור 176 יחידות דיור ליהודים בשכונות נוף ציון הקטנה השוכנת בצמידות לג'בל מוכבר, כך אישרה הערב (ראשון) העירייה. הוועדה המקומית לתכנון ובניה בראשות סגן ראש העיר מאיר תורג'מן, תביא לאישור בישיבתה הקרובה ביום רביעי בניית 13 בניינים המכילים 176 יחידות דיור בשכונה.
 
מהעירייה נמסר כי יחידות הדיור החדשות מהוות את שלב ב' של השכונה, והן יתווספו לשלב א' הכולל 7 בניינים עם כ-90 יחידות דיור. יחידות הדיור החדשות יכפילו את שטחה של השכונה, ויהפכו אותה למעשה להתיישבות היהודית הגדולה ביותר במזרח ירושלים. מהעירייה נמסר כי התב"ע לשכונה אושרה כבר בשנת 1994, ושלב א' נבנה בה לפני מספר שנים לאחר שהתקבלו היתרי הבניה.
 

 


ראש העיר ירושלים ניר ברקת ציין: "אנחנו ממשיכים לבנות ולחזק את ירושלים. בשנת ה-50 לאיחוד העיר אנחנו מאחדים את ירושלים במעשים בשטח".

בחדשות 2 פורסם הערב כי התוכנית עלתה ונפלה מספר פעמים בעבר, כולל לאחרונה. לפי הדיווח, גורמים בעירייה מסרו כי הלחץ המדיני התפוגג וכי מדובר בהיתר שלא היו מעזים לאשר בעבר. כאמור, השכונה נמצאת בצמידות לאוכלוסייה פלסטינית צפופה במזרח ירושלים.

מ'שלום עכשיו' נמסר בתגובה לדיווח: "בניית התנחלות גדולה חדשה בלב שכונה פלסטינית תהווה מכה קשה לירושלים ולסיכוי להגיע לפתרון של שתי מדינות. נראה שהממשלה פתחה את כל הסכרים ומאפשרת השתוללות של בנייה שתבעיר את האזור ותפגע במעמדה של ישראל".