בית המשפט המחוזי בתל אביב הותיר היום (ראשון) על כנה את החלטת המשטרה על סגירת מועדון ה-TLV ברחוב המסגר בתל אביב למשך 30 יום, שיסתיימו ב- 30 בנובמבר. זאת בעקבות אירוע אלימות חריג בו תועד מנהל המקום כשהוא משגר בעיטה לבליין שהיה בגילופין וגורם לפציעתו באורח קשה. מחקירת המשטרה עלה כי ביום ה-25.9, התעמת מנהל מועדון החשפנות עם בליין והוציא אותו אל מחוץ למועדון. כאשר ניסה לדחוף את מנהל המועדון בניסיון לחזור אליו, בעט המנהל בבליין, שהתמוטט במקום.
במשטרה חוזרים וטוענים כי איש מבעלי המועדון לא דיווח להם על האירוע. צוותי מד"א פינו אותו כשהוא מורדם ומונשם לבית החולים. חקירת המשטרה העלתה כי הבליין שנפצע במהלך עימות עם מנהל המקום. מנהל המועדון נעצר לאחר מכן ומעצרו הוארך בבית המשפט.
תיעוד: מנהל ה-TLV CLUB בועט בפניו של בליין


במשטרה הוציאו צו סגירה למועדון ל-30 יום, אמנם בעלי המקום הגישו ערר שהתקבל על ידי בית המשפט, שהנחה על ביטול הצו. המשטרה הנחתה על עיכוב ביצוע והגישה ערעור לבית המשפט המחוזי בתל אביב שהשאיר את הצו על כנו עד מחר, וקבע דיון בערעור שהתקיים היום בבית המשפט המחוזי בתל אביב.

גם במעמד הערעור קיבל בית המשפט את עמדת המשטרה ואישר את הסיכום אליו הגיעו הצדדים לפיו יישאר המועדון סגור עד ה-2 לחודש נובמבר, כאשר במהלך הימים הקרובים יגיעו בבעלי המקום למשטרה להגדרת התנאים בכדי למנוע הישנות מקרים חוזרים בעתיד. במשטרה מסרו כי הם רואים בחומרה רבה את האירוע המדובר. "חובה על בעלי המועדונים לספק שירותי אבטחה. כל חריגה מדרישות החוק תטופל במלוא חומרת הדין", אמרו.