ראש הממשלה בנימין נתניהו ומקורביו תוקפים בשבועות האחרונים את המשטרה. בהקלטה שפורסמה הבוקר (שלישי) ברשת ב', הוא נשמע כשהוא אומר לחברי הכנסת ממפלגתו לעזוב את המשטרה. "משטרה, זה משטרה עזבו אותה", כר אמר בישיבת הסיעה שנערכה אתמול, "אין הפרדה בין צמרת המשטרה לבין השוטרים". בנוסף, הוא הבטיח לחברי מפלגתו כי תקציב 2019 יאושר בחודש מרץ, והעריך כי הממשלה תכלה את ימיה.
כזכור, בחודש שעבר נתניהו תקף את המפכ"ל, בעקבות הדיווח כי צפויים לזמן אותו לחקירה. "כשהמפכ״ל אלשיך נכנס לתפקידו, הוא קיבל שתי החלטות חשובות: שלא יהיו יותר הדלפות מהחקירות ולא יהיו יותר המלצות של המשטרה. מאז שהיועץ הפוליטי ליאור חורב מונה ליועץ חיצוני של המשטרה בעלות של מיליונים על חשבון משלם המיסים וללא מכרז, ההדלפות הלא חוקיות הפכו לצונאמי, וההחלטה להימנע מהמלצות נעלמה כלא היתה". 
ליאור חורב הוא יועץ אסטרטגי ותקשורתי המוכר במערכת הפוליטית שהחל את דרכו בשנות ה-90 וייעץ לשאול מופז וגם לשר האוצר משה כחלון. חורב מייעץ למפכ"ל רוני אלשייך ורק בתחילת השנה חודש חוזה העסקתו ל-3 שנים. 

נתניהו הוסיף: "הציבור כבר מזמן הבין שיש כאן מסע ציד תקשורתי שקוף נגד ראש הממשלה נתניהו. כפי שקרה תמיד בעבר גם הפעם כל הטענות נגד ראש הממשלה  יתבררו כמופרכות, ולכן לא יהיה כלום״. כזכור, נתניהו נחקר ארבע פעמים במסגרת שתי הפרשות ועל פי כל הערכות הוא יזדקק להיחקר לפחות עוד פעם אחת. כמו גם למסור עדות בפרשת 3000 המכונה "פרשת הצוללות וכלי השיט".