השקת אירוע הליכודיאדה 2018 יצאה היום (ראשון) לדרך עם ציוץ פרובוקטיבי שבו נראית תמונתה המטושטשת של שירה רבן, העובדת שהתלוננה לבית הדין לעבודה נגד רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, כשמעליה תמונה של בני הזוג נתניהו והכיתוב "אבא ואמא של מדינת ישראל – לא תצליחו לפגוע בהם". הציוץ הופיע בחשבון הטוויטר של הליכודיאדה, שנפתח היום.

בצילום המתלווה לציוץ אחר נראים חברי הכנסת ומועמדי הליכוד לכנסת הבאה יושבים באוטובוס בדרך לליכודיאדה באילת כשבשורה הראשונה יושבים שני "כוכבי הליכוד" ח"כ דוד ביטן וח"כ דודי אמסלם כשבשורה מאחור יושבים ג’ודי מוזס ניר שלום, ששוקלת להתמודד בפריימריז וגלעד שרון, בנו של אריק שרון ז"ל, שכבר הצהיר על התמודדותו.
 
הליכודיאדה היא אירוע פרטי שנתי המאורגן במלון באילת על ידי משה בן זקן ומשה פסל. אירוע השיא בליכודיאדה הוא בחירות מדגמיות לפריימריז של הליכוד. בשנה שעברה הגיעה השרה מירי רגב למקום הראשון. יו"ר הקואליציה דוד ביטן הגיע למקום השמיני בלבד וח"כ אמסלם למקום ה-17 בלבד. השנה צופים להם זינוק מטאורי בדרוג.
 
בליכודיאדה אשתקד פרצה סערה משום שהיא התקיימה בדיוק ביום השואה הבינלאומי. השרה מירי רגב הגיבה אז לביקורת ואמרה כי היא "גאה במארגני הליכודיאדה כי מעולם לא סיקרו את יום השואה כמו שסיקרו השנה בזכות הליכודיאדה. שיפסיקו לחפש את הליכוד".

יחצ"ני הליכודיאדה הצליחו לעורר עניין רב באירוע בזכות גימיק תקשורתי, כשהציבו את בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו ברשימת המועמדים למדגם הפריימריז אולם בסופו של דבר הוא לא הגיע למקום ריאלי.