התיקים נגד נתניהו ממשיכים לתפוס כותרות וכעת הזרקור הוא על פרשת המתנות המכונה תיק 1000. על פי דיווח במהדורת "החדשות" הערב (חמישי) נתניהו העביר לצוות החקירה תמונות שלו ושל ארנון מילצ'ן, על מנת להוכיח כי יש ביניהם חברות ארוכת שנים ולכן היה מותר לו לקבל ממנו את המתנות השונות. 



מנגד ב"חדשות עשר" הביא העיתונאי רביב דרוקר כי נהגו של מילצ'ן נאלץ במהלך ליל הסדר להביא שמפניות בשביל הזוג נתניהו. המשמעות של עדות זאת היא כי המתנות שניתנו לראש הממשלה ורעייתו, לא היו כחלק מחברות אלא בצורה יזומה. 


ממשפחת נתניהו נמסר בתגובה לפרסום ב"חדשות עשר" כי "מבול ההדלפות המגמתיות והשקריות נמשך בעיתוי לא מקרי ובשיטה המוכרת: ככל שהטיעון חלש יותר תדליף חזק יותר. ראש הממשלה בטוח מאוד בעצמו אחרי שגם המדליפים הבינו שלא יהיה כלום כי לא היה כלום, הם עובדים שעות נוספות כדי לפגוע ולהכפיש את רה"מ נתניהו ובני משפחתו. זה לא יעזור, אתם כבר יודעים למה".

לפני יומיים נחשף כי נהגו האישי של איש העסקים ארנון מילצ'ן,  מחזק את עדותה של הדס קליין, העוזרת האישית של מילצ'ן שמשמשת עדה מרכזית בחקירת פרשת המתנות. "הדס הייתה אומרת לי שבני הזוג (נתניהו) מבקשים שוב אספקה של שמפניות וסיגרים. תיארתי לעצמי שמדובר בכמויות רבות של מוצרים ולא הבנתי למה מילצ'ן צריך לספק אותם לבני הזוג. עשיתי את השליחויות האלה פעמים רבות", סיפר הנהג. 
עדותו של הנהג מחזקת כאמור את דבריה של קליין, שלדבריה,"רכישת השמפניות לא הייתה ביוזמת מילצ'ן או פאקר, אלא תמיד ביוזמה של בני הזוג נתניהו. שרה הייתה מבקשת בקבוקים בארגזים של שש או 12 בקבוקי שמפניות, ביבי היה מבקש סיגרים וידע על כמויות השמפניה שאשתו קיבלה. הנהג של החברה היה נוסע במיוחד לירושלים לספק את הסיגרים והשמפניות".