בליכוד התייחסו לטור של נדב העצני שפורסם הבוקר (רביעי) במעריב ומסרו כי: "נדב העצני, 'ימני המחמד' של אולפני הטלוויזיה, ממשיך להתחנף לשמאל רק כדי לקושש זמן מסך ולזכות בתשומת לב ציבורית - ומה הדרך הקלה יותר מאשר לתקוף את ראש הממשלה נתניהו. העצני לא מייצג את המחנה הלאומי ודבריו עומדים בסתירה מוחלטת לתמיכה העצומה לה זוכה ראש הממשלה בקרב הציבור בכלל ובקרב הציבור הימני בפרט".



"יש מי שמסרבים ללמוד מטעויות העבר ומסייעים לשמאל בניסיונו להפיל את שלטון הימין ולהביא לוויתורים ונסיגות. ראש הממשלה נתניהו ימשיך לשמור על ההתיישבות ועל האינטרסים הביטחוניים והלאומיים של מדינת ישראל. העצני - הוא ימשיך לשמש כשוטה הכפר".



כזכור, מוקדם יותר היום, עיתונאי מעריב התייחס ב-103FM לטור שפרסם הבוקר (רביעי) במעריב בו קרא לראש הממשלה להתפטר מתפקידו: "אני אכן סבור שהסיטואציה שנתניהו הביא את עצמו ואת המחנה הלאומי אליה היא סיטואציה מאד מסוכנת שצריך ואפשר לפתור אותה באמצעות חילופי הנהגה במפלגה. אין צורך להפיל את הממשלה והקואליציה, אני טוען שכל אחד ממועמדי ההנהגה לליכוד טוב יותר עבור הליכוד, עבור הקואליציה ועבור המדינה". 

לדבריו, "אם אנחנו בוחנים את הדברים, נתניהו לא מכחיש את מעשיו בפרשת 1,000 ומדובר על דפוס שמבחינה ציבורית לא מתקבל, גם אם אחרים עשו זאת לפניו".