אמש התקיימה שוב ההפגנה השבועית בפתח תקווה כנגד השחיתות השלטונית. במהלך המחאה הונפה כרזה שהכילה צילומים המשווים את חברי הכנסת דוד ביטן ודודי אמסלם לקופים. אלדד יניב, ממארגני המחאה בפתח תקווה, התייחס היום (ראשון) ב-103FM למקרה וטען: "אני לא אחראי על הדברים שנאמרים בהפגנה כפי שאתם לא אחראים על דבריו של שפטל ברדיו שלכם. זו מדינה חופשית, אני דווקא חושב שביטן ואמסלם הם רחפנים שביבי מפעיל מבלפור. אני נגעל מהכרזה הזו כפי שאני נגעל משפטל. במרחב ציבורי בו אנחנו נמצאים אנשים מניפים כל מיני שלטים וזכותם להיות 'עם חופשי בארצנו'".

ספי עובדיה התייחס לדבריו: "אתה יודע שהשלטים רק מזיקים, זו לא פעם ראשונה שהונפו שלטים שכאלה בהפגנות שלכם". ענה לו אלדד יניב: "אני יודע שמה שמזיק הוא ראש הממשלה שבערב פוגע בחקירות ובבוקר מנהל ישיבת ממשלה ומחליט על הביטחון של הילדים שלי, זה לא בסדר. אני לא מסתתר משום אחריות, לא אני ולא מני נפתלי מארגנים את ההפגנה אלא רק קוראים לאנשים לצאת ולהפגין. אנשים מגיעים להפגנה כבר 53 שבועות והפכו לחלק ממנה. אתם מעדיפים להתעסק ב'טרללת' ולא בדברים החשובים, גם שבוע הבא יהיה שלט אידיוטי אחר".



כשנשאל האם הוא חש בשינוי מאז שהחלו ההפגנות בפתח תקווה השיב: "בוודאי שכן, ללא המאבק הציבורי 'הבדיקות' של נתניהו היו נשארות כבדיקות ומה שמנדלבליט רצה היה קורה. כשרביב דרוקר פוצץ את פרשת הצוללות טען היועץ המשפטי בפומבי כי אין פן פלילי בפרשה, אז החלו ההפגנות בפתח תקווה, הלכנו לבג"ץ ומאז הכל השתנה. אני חושב שכל אחד צריך להבין שאם הוא רוצה לשנות משהו בחיים שלו עליו לצאת למאבק ציבורי ולא לסמוך על הפוליטיקאים. כשהרחוב מדבר הפוליטיקאים זזים". 
עוד הוסיף: "אני ממש לא חושב שההפגנות באו לידי מיצוי, כשווינשטיין אמר לכולם שאין מה לעשות רעש בפרשות ליברמן אנשים הפסיקו להפגין והנושא ירד מסדר היום הציבורי. בהפגנות החלו למחות גם נגד שופטים במדינה וזה בסדר, יש פסק דין של בית המשפט העליון שקובע שמותר לבקר את בית המשפט ולהפגין מולו, בית המשפט יושב בתוך עמו ועליו להקשיב לו". על מעצרה של שפי פז אמר יניב: "זה טירוף הדעת, בדיוק כמו שמרביצים לחרדים, ומגישים כתבי אישום נגד נערות בנות 18 בעמונה. זוהי משטרה מטורפת שלא מבינה שיש לנו מדינה דמוקרטית".
עריכה: איתמר זיגלמן