גדעון סער אינו חלק מהמערכת הפוליטית בימים אלו, אך דבריו של יו"ר מפלגת המחנה הציוני, אבי גבאי, על הליכוד בעקבות הפרשיות האחרות הובילו אותו לצאת להגנתה של המפלגה בה כיהן כחבר כנסת וכשר. "מפלגה שכולה מושחתת''? אבי, איך אתה לא מתבייש לנסות להכפיש מפלגה שלמה, הגדולה בישראל ואנשים טובים?", כתב היום (שלישי) סער בפייסבוק, "האם באמת תרצה שנתקוף את מפלגתך בגין חשדות נגד בכירים מטעמה (גם בימים אלה)? כטרמפיסט שהחליף שתי מפלגות בחצי קדנציה אצה לך הדרך. קבל, איפוא, בידידות, 3 עצות: למד לכבד. המנע מהתנשאות. שמור על צניעות".




יו"ר המחנה הציוני לא נשאר חייב וענה בטוויטר לסער. "גדעון, אלטרנטיבה ליכודית אמורה לשנות את התרבות המושחתת, לא להגן עליה ולא להתעטף בשתיקה מפחד חברי המרכז. לא הכל פוליטיקה קטנה. מנהיגות אמיתית מחייבת לדעת להגיד: עד כאן".



סער השיב לגבאי וענה כי "יש לי רקורד אמיתי (שחסר לך) בנושא מלחמה בשחיתות וטוהר המידות, גם בשירות המשפטי הציבורי וגם בפוליטיקה. אצלי זה לא נושא לסיבוב מפלגתי. סער המשיך וכתב ש"כך או אחרת: בפעם הבאה שאתה עושה סיבוב פוליטי על פרשיה כלשהי, תשתדל שזו לא תהיה אחת שבה חשודים גם בכירים ממפלגתך (שגם להם חזקת חפות)".



גבאי לא נשאר חייב והשיב לסער ש"לא שמענו את קולך בנוגע למתווה הגז המושחת ולא כשנתניהו מינה שר בטחון  שהליכוד אמר עליו שהוא לא יכול להיות אפילו פרשן צבאי".



סער ענה בציוץ משלו וכתב "מדוע נשארת בממשלה אחרי החלטה ״מושחתת״ לשיטתך? ואם לליברמן אחרי שנים בקבינט אין לשיטתך מספיק ניסיון להיות שהב״ט איך אתה (!) מתימר לרה"מ?"