יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן נחקר הבוקר (ראשון) זו הפעם השלישית בלהב 433, בחשד למעורבותו בפרשת השחיתות בעיריית ראשון לציון, בעת שכיהן כסגן ראש העיר. פרקליטו של ביטן, עו"ד אפרים דמרי, סיפר היום בשיחה עם אילה חסון ב-103FM, על מצבו של ביטן. "זה לא קל לו אך הוא יתגבר על זה. הוא חש הקלה בכל חקירה בה הוא מוסר את גרסתו ומפריך את השמועות והעננה שעל ראשו. הוא רוצה שתתקיים חקירה כדי שהסיפור הזה יסתיים".



זה נכון שהקליטו את ח"כ ביטן? מותר בכלל להקליט ח"כ?
"זו שאלה מצוינת, אנחנו לא רוצים לשבש חקירה, ברגע שיותר לנו נפרסם את הדברים. יש סדרה של חוקים שמגבים חבר כנסת ושומרים עליו. אני מכיר את הפרסומים על ההקלטה, על אותה הקלטה מדוברת ח"כ ביטן הגיב, שיתף פעולה והסביר. בנוגע לחוקיות ההקלטות, ישנו יועץ משפטי לממשלה שמטפל בנושא. ח"כ ביטן נתן הסבר שמניח את הדעת לכל הקלטה והקלטה, אנחנו נוכל להתמודד עם ההקלטות, לחבר הכנסת ביטן יש הסבר לכל שקר שהופץ".



עורך הדין התייחס לכתבתה של אילה חסון על משפחת ג'רושי והשוק האפור: "הקשבתי לכתבה ואני מניח שחבר הכנסת נשאל בנוגע לנושא. אני מניח שהוא נתן לכך תשובות".





ביטן נכנס לחובות בעקבות הימורים?
"ממש לא, חבר הכנסת ביטן מעולם לא הימר. מדובר על דברים שניתן להוכיח בבית המשפט. אם בית המשפט יאפשר לנו למסור פרטים לתקשורת, נעשה זאת בשמחה. אני לא חושב שחבר הכנסת ביטן קשור לכל המקומות שחתרת אליהם בכתבה".



"ח"כ ביטן יחזור להיות מרואיין צמרת בתקשורת, הוא לא מעורב בשום ארגוני פשיעה, לא עם עולם תחתון ולא עם עבריינים", ביקש להבהיר עורך הדין. לדבריו, "המשטרה עושה את מלאכתה נאמנה ותמשיך לחקור כדי להגיע לחקר האמת. להערכתי, נכון להיום ח"כ ביטן יוכל לחזור לכהן בכנסת, ישנם דברים שאנחנו עדיין לא יודעים ואנחנו עוד נגלה בהמשך. בשיחה האחרונה שלי איתו הוא נכנס ברצון לחקירה ובסוף החקירה הוא הרגיש שירדה לו אבן מהלב".