התבטאויות חריפות של חבר הכנסת מטעם הרשימה המשותפת, ג'מאל זחאלקה אשר דיבר בריאיון עם חיים אתגר על החיים הלא פשוטים בכנסת, על הכעס הגדול שלו ושל הציבור הערבי, ובעיקר מנסה להתריס כנגד המדינה, אותה כינה לא פעם פאשיסטית. זחאלקה, אשר סיפר בעבר כי הוא לא מרגיש מחויב למדינת ישראל, המשיך בקו הזה גם בראיון שישודר היום (שני) בתוכנית "אנשים".

חבר הכנסת ג'מאל זחאלקה נחשב תמיד לאחד מהאנשים הכי קיצוניים שיש בכנסת, בכל הקשור לסכסוך הישראלי פלסטיני. חבר הכנסת, שישב בעבר בכלא הישראלי במשך שנתיים, בגין השתייכות לארגון אש"ף, מטיף כל פעם כנגד מדיניות הממשלה, וטוען כי ישראל היא מדינה גזענית, אשר רומסת את ברגל גסה את זכויות הערבים: "אני פלסטיני בעל תעודת זהות ישראלית, אין לי זהות ישראלית".

בחייך שרת פעם את ההמנון הישראלי?
"אני אעדיף למות מאשר לשיר את ההמנון הישראלי", אמר ח"כ זחאלקה והוסיף "עצם השאלה שלך היא מעליבה. ישראל עדיין כובשת. בואו נסיר את הדגל, ההמנון והסמל, ואז אני אבוא אליך, ואתה תבוא אלי.

עברו 70 שנה ג'מאל בוא אולי תקבל את הדגל והסממנים, ותפעל לקבל את הדברים שמגיעים לך במקומות שיש 
"כל דבר בשבילי הוא חתיכת סמרטוט. בסופו של דבר כן, הוא סמרטוט. למה מה, יש שם זהב? זה רק בד. הדגל הזה הוא הרבה יותר גרוע מסמרטוט". 

זחאלקה מעורר סערות במשך כל תקופתו בכנסת, ובעבר אף ביקר יחד עם חברי מפלגתו בל"ד, בסאל גטאס וחנין זועבי, משפחות מחבלים ממזרח ירושלים, אשר משטרת ישראל החזיקה בגופותיהם, ואף נטען כי השלושה עמדו דום בתחילת הישיבה. חברי הכנסת טענו כי הביקור היה הומניטרי ומטרתו הייתה לתאם את החזרת הגופות לידי המשפחות ולא ביקור הזדהות עם המעשים, למרות זאת, ועדת האתיקה של הכנסת החליטה להטיל עונשי הרחקה על שלושת הח"כים: חודשיים על זחאלקה, וארבעה על שני חברי הכנסת האחרים.
הריאיון המלא של ח"כ ג'מאל זחאלקה עם חיים אתגר ישודר הערב (שלישי) בתכנית 'אנשים' בקשת 12.