חבר הכנסת עיסאוי פריג' (מרצ) הודיע היום (שבת) כי יפנה מחר ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה להעמיד את ח"כ אמיר אוחנה (ליכוד) לדין, על פי סעיף ההמרדה, לאחר שאמר בשידור בכאן 11 כי "קרב היום שבו הממשלה תצטרך להכריע האם הממשלה תמשיך לקיים את החלטות בג"ץ".
אוחנה נשאל בתכנית "שישי בחמש" לתגובתו על החלטת בג"ץ בעניין החזרת גופות מחבלים. על כך אמר "אני חושב שבג"ץ הולך ומתקרב לעבר נקודה שבה הממשלה תצטרך להכריע, וזה דבר קשה שאני הולך להגיד, האם ממשיכים לקיים את החלטות בג"ץ, משום שהוא מתערב ברגל גסה. מה שקורה זה פוטש נגד הממשלה".  הוא גם ציין דוגמאות נוספות להתערבות גסה של בג"ץ.



לדברי פריג', אוחנה מביא בדבריו "לידי שנאה, בוז או אי נאמנות למדינה או לרשויות השלטון או המשפט שלה שהוקמו כדין".  עוד טען כי "ח"כ אוחנה קורא לביזוי החלטות בג"ץ ולאי קיומן, קריאה שמהווה באופן ברור אי נאמנות לרשויות המשפט. יתרה מכך, ח"כ אוחנה הוא איש ציבור שלדבריו יש השפעה על קהלים גדולים ולכן מתקיימת כאן ביתר שאת עבירת ההמרדה נגד רשויות המשפט".

בתגובה אמר ח"כ אוחנה כי "לניסיונות ההשתקה וסתימת הפיות של הבולשביק פריג' אין לי מה להגיב - הוא יכול לקשקש כאוות נפשו אך זה לא יעזור לו. כפי שאמרתי (ולא כפי שציטט פריג' שלהערכתי לא שמע את הדברים בשטחיותו האופיינית אלא רק קרא עליהם בטוויטר) בשורה של החלטות קשות בג"ץ מתערב ברגל גסה בהחלטותיהן של הרשויות המחוקקת והמבצעת, ומקרב אלינו את היום שבו הן תצטרכנה להחליט האם הן ממשיכות לקיים את החלטותיו. כשמדובר בענייני ביטחון, חובתה העליונה של המדינה - כל מדינה - היא להגן על חיי אזרחיה וחייליה, לפני כל ערך אחר, חשוב ככל שיהיה".