ח"כ יהודה גליק חזר בו והודיע הבוקר (שישי) כי לא ישתתף בהפגנה שמארגן יועז הנדל במוצאי שבת בירושלים, משום שלדבריו התברר לו כי מדובר בהפגנה פוליטית המפנה את האצבע כלפי גורם אחד – ראש הממשלה בנימין נתניהו. בהפגנה אמור להשתתף ולשאת דברים שר הביטחון לשעבר, משה (בוגי) יעלון. ח"כ אורן חזן (ליכוד) אמר בתכנית הבוקר של קשת כי גם הוא לא יגיע לעצרת וזאת בשל השתתפות יעלון. 

בפוסט ארוך שהעלה בפייסבוק כתב גליק: "במהלך השבוע, כשהשתתפתי בכינוס הליכוד לכבוד חנוכה עם ראש הממשלה בכפר המכביה, נדלקה אצלי נורה אדומה זוהרת. עבורי הרגע שבו בעצם קיבלתי את ההחלטה החיובית ללכת להפגנה היה הרגע שבו ראש הממשלה הזכיר את נשיא המדינה ומן הקהל בקעה זעקה מקיר לקיר: "בוז". גמרתי אומר: המצב הזה מסוכן ולא יכול להימשך! מוכרחים ללחוץ על הבלמים!. למחרת בבוקר אמרתי ליועז: 'אני בפנים', ומאז אף נעניתי לפניות התקשורת, בהם הודעתי שאני נוטה להיענות בחיוב להשתתפות בעצרת".
 
הוא המשיך וכתב כי "במהלך יום רביעי ניהלתי שיחות עם חבריי מהמפלגה שביקשו להבין את ההחלטה שלי, ולכולם הסברתי שעבורי המדינה ואיחוי הקרעים בעם עומדים בראש מעייני ואני מזהה כאן סכנה. לכולם אף אמרתי כי אני מעריך את המארגנים ושכוונותיהם טהורות. ואז הגיע יום חמישי ונחשפתי אחד אחרי השני למשתתפי העצרת שהם כולם אנשים שיש לי כלפיהם הערכה רבה מאוד. דא עקא, שכשהקשבתי לדבריהם נחרדתי וזיהיתי שבניגוד גמור לרושם שקיבלתי, הן מהפניות של יועז אליי והן מתחושת הבטן הראשונה שלי כלפי הדמויות הפועלות, הרי שמדובר בסופו של דבר 'באותה גברת בשינוי אדרת'".
 


"משה בוגי יעלון, אריה אלדד ואף יועז הנדל עצמו עלו בזה אחר זה והסבירו כמה שבכל הרוע יש אשם אחד והוא ראש הממשלה המושחת שלנו. והופ נדלקה לי הנורה האדומה - שוב יש כאן הפגנה פוליטית מובהקת שמפנה את האצבע כלפי גורם אחד. לא ממלכתיות ולא יושר ציבורי, רק פוליטיקה. אכזבה גדולה, פספוס הזדמנות, כל כך חבל. ברור שבעצרת כזאת אין לי שום כוונה, רצון או יכולת להגיע", סיכם ח"כ גליק. הוא הדגיש בפוסט כי הפתרון של המצב הנוכחי איננה החלפת הממשלה או העומד בראשה. "יש לנו ממשלה וראש ממשלה שעושים עבודה מצוינת. מה שצריך לקרות הוא שינוי פנימי של השיח וכמו שנאמר במודעה של העצרת במוצ"ש בעד הממלכתיות ובעד שלטון החוק. לחזק אותם, לא להרוס אותם".