יו"ר הבית היהודי, שר החינוך נפתלי בנט, הודיע היום (חמישי) כי לא יתראיין בגלי צה"ל עד שעירית לינור, שהושעתה לשבוע, תחזור לשדר בתחנה הצבאית. בפוסט שפרסם בפייסבוק, כתב בנט כי "עירית לינור היא אישה אמיצה ועיתונאית מרתקת, שאינה חוששת ללכת נגד הרוח. היא אינה מצטרפת לעדת ה'פוליטיקלי קורקט', וטוב שכך". 

בנט כתב כי "בשל התבטאות בוטה שלה היא הושעתה למשך שבוע מגל״צ. לעומתה, שדרן גל״צ רינו צרור כינה את ראש הממשלה 'ארדואן של ארץ הקודש' ודיבר על 'חשיבה עבריינית' בכנסת 'מבית המדרש של המאפיוזו' ואמר דברים שלא אחזור עליהם כאן על גברת נתניהו. ו...כלום. לא נזיפה, לא הערה ובטח לא השעייה". 

"אמירתה של לינור היתה בוטה מדי, והיא היתה נכונה בוודאי להתנצל, אך העדיפו להשעות אותה. זוהי פגיעה סלקטיבית ובלתי הוגנת בחופש הביטוי.  אני קורא למפקד גל״צ לחזור בו מהשעייה בלתי הוגנת זו. עד לחזרתה של עירית לינור לשידורים, איאלץ גם אני שלא להתראיין בגל״צ".

 

לינור הושעתה מהתחנה הצבאית לאחר שתקפה התוכניתה את נשיא המדינה ראובן ריבלין, ששיבח את ההפגנות שמתקיימות לאחרונה ברחבי הארץ ואמר כי המחאה צריכה לצאת מגבולות הרשת אל השטח.
 
"בתור נשיא וסמל ישראלי אתה קורא לאזרחי ישראל לצאת לרחובות?! על מה? חתיכת חצוף! תתבייש!", אמרה לינור בתכניתה בגלי צה"ל. 
 
"אני אגיד לך מה בלתי נסבל, אדוני הנשיא", המשיכה לינור. "זה שאתה לא שחקן פוליטי, ובתור פוליטיקאי תמיד היית פוליטיקאי כושל ביותר. הדבר היחיד שהצלחת להגיע אליו זה משרת שר זוטרה, ובתור נשיא וסמל ישראל אתה קורא לאזרחי ישראל לצאת לרחובות?! על מה, חתיכת חצוף! מי אתה? יש קלפי. רובי ריבלין לא הצליח לראות את הצד המצליח של הקלפי מרוב שהוא כושל. תתבייש!".