העיתונאי הנריקה צימרמן מצטרף למפלגת 'המחנה הציוני' וישתתף בכנס שעורך יו"ר המפלגה, אבי גבאי, הערב (שלישי) בזיכרון יעקב. "אני שמח להצטרף לאבי גבאי ולמפלגת העבודה ואני מאמין שיחד נוביל לשינוי גדול בפני המדינה", אמר צימרמן, "כמי שמסקר את הפוליטיקה בישראל ובעולם כבר שנים רבות אני רואה במפלגת העבודה בית שמייצג ישראלים רבים שמעוניינים באלטרנטיבה ואני גאה להצטרף אליהם". 



גבאי אמר כי "אני שמח מאוד על הצטרפותו של הנריקה, עיתונאי מעורך בכל העולם. הוא חיזוק משמעותי בכל הקשור ליחסי החוץ שלנו ומביא עימו ניסיון בינלאומי עשיר והכרות מעמיקה עם מנהיגים רבים בעולם".



צימרמן, יליד פורטוגל, הוא בעל תואר שני בלימודי עבודה ובוגר מדעי המדינה וסוציולוגיה מאוניברסיטת תל אביב. הוא זכה בכ-20 פרסים בינלאומיים, ומכסה את ישראל והמזרח התיכון ל-9 רשתות ועיתונים ברחבי העולם. במהלך השנים הוא ראיין ראשי מדינות ומנהיגים רבים בניהם האפיפיור פרנציסקוס, חוסיין מלך ירדן, חואן קרלוס מלך ספרד ויצחק רבין בריאיון האחרון בחייו ערב הרצח.



הוא מצטרף לאייל בצר, ראש המועצה המקומית עמק יזרעאל וערן דורון, ראש המועצה האזורית רמת נגב שכבר הודיעו על הצטרפותם לגבאי בשבועות האחרונים.