סערה בקרב מארגני הליכודיאדה, שתתקיים בשבוע הבא באילת, ובקרב פעילי ליכוד בעקבות ציוץ שכתבה מיטל בנשק, מנהלת חשבון הטוויטר של שרת המשפטים, שצייצה כי הליכודיאדה מעודדת את הזנות באילת. בנשק העלתה לחשבון הטוויטר שלה את תוכנית הליכודיאדה הקרובה בצירוף ציוץ שבו כתבה: "ממה שאני שומעת מנשות הטיפול כנס כזה משמעותו גם התנפלות על תעשיית הזנות המקומית. יש מה לעשות בנידון?".

בנשק היא מנהלת חשבון הטוויטר של שרת המשפטים איילת שקד וחברה בועדת ההיגוי של פורום הנשים של הבית היהודי ומייסדת קבוצת פמיניסטיות הלכתיות. הציוץ שלה עורר את זעמם של משה בן זקן ומושיקו פסל, מפיקי הליכודיאדה, שמסרו בתגובה: "אנשי הבית היהודי צריכים להתבייש על ההתנשאות, הירי בתוך הנגמ"ש והשקרים".


הציוץ שעורר סערה. צילום מסך מטוויטר
הציוץ שעורר סערה. צילום מסך מטוויטר


 

"לא חשבנו שדווקא אנשים דתיים שומרי מצוות מהמחנה להאומי יקחו חלק בהכפשה עיוורת וגזענית של ציבור שלם. כל ליכודניק חשוב שיראה מה חושבים עלינו 'האחים' מהבית היהודי. בושה".
בעקבות הסערה מחקה בנשק את הציוץ והסבירה: "מחקתי את הציוץ הקודם. לא כי אני לא מסכימה עם התוכן אלא כי הפכו את זה לענין פוליטי ולא זו היתה כוונת המשורר. אז אצייץ שוב בלי קשר אליהם. כל כנס רב משתתפים גורר הצפה של תעשיית הזנות המקומית. כן, גם כנס העיתונות, עורכי הדין וכו. וזו תופעה עולמית, לא ייחודית לישראל".

יועץ התקשורת של השרה איילת שקד אמר כי הציוץ שפורסם אינו קשור לשרה ולא נעשה בידיעתה. הוא ציין כי בנשק היא אדם פרטי, אין לה שום תפקיד רשמי בלשכה והיא מסייעת מידי פעם בהתנדבות להעלות ציוצים לחשבון הטוויטר של השרה.