פרשן ערוץ 2 אמנון אברמוביץ' התייחס ב"אולפן שישי" לסערה סביב אבטחתם של ילדיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. הסערה פרצה לאחר שביום חמישי האחרון טען ראש השב"כ לשעבר יורם כהן בראיון לגל"צ כי המליץ שלא לאבטח את ילדיו של נתניהו, שבתגובה טען בדיוק הפוך. אברמוביץ' טען: "אף אחד לא משקר כאן, יש ביטוי שאומר 'לכל אחד יש את האמת שלו', גם ליורם כהן וגם לנתניהו".



"בוא אתן לך סקירה היסטורית", אמר אברמוביץ'. "השנה היא 2009, בראש ועדת השרים עומד אז דן מרידור, בראש ועדת השרים הקובעת עומד יוסף צ'חנובר. צ'חנובר אומר כי נציג השב"כ דרש לאבטח את בני משפחתו של ראש הממשלה. מה לגבי רעיית ראש הממשלה? הרי מעולם לא אובטחה לא רעייה ולא הילדים, יענו לך שיש שינוי בעיתים שמביא שינוי בנסיבות".



"מה פתאום 


"אבל נשאלת השאלה למה לאבטח אותם בתוך בית רה"מ?", הוסיף הפרשן, "הרי הם ממילא מאובטחים שם ואין בזה היגיון. יאמרו האומרים שזה כדי לאבטח אותם ולא לאבטח את בתו של ראש הממשלה שאולי היא חשובה פחות למישהו או למישהי, אני לא יודע".  
 
אברמוביץ' הוסיף: "אנחנו מגיעים לתקופת צוק איתן, שם מספרים לי נהגים מלשכת ראש הממשלה שמישהו או מישהי ביקש לתת לילדים רכב משוריין, זה לא הסתייע. חשוב לציין באופן כללי לגבי השב"כ שהוא ממליץ גם להוציא את התנועה האסלאמית מחוץ לחוק, ונגד עונש מוות למחבלים ולא תמיד מקבלים את עמדותיו".