בעקבות יציאת הספר 'אש וזעם' לאור, העוסק בחייו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ והתנהלותו בבית הלבן ומסעיר את אמריקה בימים האחרונים, טראמפ העיד על עצמו בטוויטר כי הוא 'גאון שפוי'. עורך עיתון 'ישראל היום', בועז ביסמוט, התייחס היום (ראשון) ב-103FM לסערה בעקבות הספר וטען: "מהיום שהאיש הזה החליט לרוץ לנשיאות אמריקה נמצאת בסערה, באופן אישי לא חוויתי מהאיש את ה'אש והזעם' בבית הלבן. כותב הספר העיד כי ישב בחדר ההמתנה באגף המערבי בבית הלבן וטען שהיה חשוף לשיחות המסדרון, תמוהה בעיני שכל הסיפורים שהוא חשף בספר הינם מתוך החדר הסגלגל. ישנה בעיה של אמינות עם כותב הספר, על זה מעידים העיתונים הבכירים בארצות הברית". 
"אם הוא היה מתנהל אחרת הוא לא היה דונלד טראמפ", טען ביסמוט. "הסגנון שלו הוא זה שהביא אותו עד הלום, טראמפ הוא בדיוק מה שאמריקה רצתה. הציוץ של טראמפ שירת את המטרה שלו, להשתלט על השיח. גם על צ'רצ'יל אמרו שהוא היה נהנתן ומסוכן וגם על לינקולן אמרו דברים איומים". 



עוד הוסיף ביסמוט: "צריך לנצל את ההזדמנות שיושב בבית הלבן אדם שרק רוצה לעזור לישראל. בעקבות הציוצים האחרונים של הנשיא טראמפ היו כאלה שחשבו שעל ישראל לשלם מחיר על ההכרה בירושלים וכי הנשיא עומד לפצות את הפלסטינים בעקבות ההכרה אך בפועל טראמפ לא חושב אפילו על לפצות את הפלסטינים בעקבות ההכרה בירושלים ויש לנצל את ההזדמנות הזו. להערכתי אנחנו צועדים לקראת מסלול התנגשות בין הרשות הפלסטינית לבית הלבן ולכן על ישראל להיות ברורה מאוד ולחשוב מה היא רוצה להשיג מהממשל האמריקאי כמדינה. הנשיא טראמפ אוהב שמדברים איתו בישירות". 
עריכה: איתמר זיגלמן