סגן שר החוץ לשעבר, דני אילון, התייחס היום (ראשון) להשקת הספר "אש וזעם - בתוך הבית הלבן של טראמפ", הסוקר את התנהלותו של נשיא ארצות הברית בשנה האחרונה. בראיון שהעניק לאילה חסון, בתכניתה ב-103FM, טען אילון כי "בציוציו, הפך דונלד טראמפ את מייקף וולף לכוכב", והוסיף: 



"ההתבטאות האחרונה של טראמפ, לפיה הוא 'גאון ויציב נפשית', היא אכן שיא בהתבטאויות שלו על עצמו", קבע אילון, שהסביר: "אנחנו כבר התרגלנו לכך, לא מדובר בציוץ יוצא דופן. מאז שטראמפ החל לצייץ כנגד הסופר מייקל וולף, שהיה עד כה כותב בעיתוני אופנה ורכילות, הוא הפך לכוכב. כששאלו אותו מה דעתו על התגובה של טראמפ כנגדו הוא השיב שהוא צריך לשלוח לבית הלבן פרחים כי הוא זה שיהפוך אותו למיליונר".



כשנשאל האם הייתה לוולף גישה לבית הלבן השיב: "כששאלו אותו את אותה השאלה בדיוק בתוכנית ראיונות בארצות הברית הוא טען שאכן יש לו הוכחות לכך, אך הוא לא חשף אותן. ניתן לטעון שהספר רכילותי מכיוון שלא מצוינים שמות מלבד שמו של סטיב באנון, שייתכן שעומד מאחורי הדברים הכתובים בספר".



 


הוא הוסיף כי "הספר יצר הד ציבורי, אך אני לא בטוח שיהיה לו אפקט מסוים על הבחירות הבאות. אלו שאוהבים את טראמפ ימשיכו לאהוב אותו, הוא בעצמו אמר בקמפיין של עצמו שגם אם ירצח אדם באמצע מנהטן אנשים ימשיכו להצביע בשבילו. פוליטית אני לא רואה כיצד הספר יפגע בו".

 מלבד זאת, הוא ביקש להרגיע את החששות מפני התנהלותו מעוררת המחלוקת לעתים של האיש החזק בבית הלבן. "לאלו שמודאגים מהעובדה שביטחון העולם מופקד בידיו של טראמפ אני נוהג לומר שהמערכת האמריקאית מאוד חזקה, ושישנם המון מגנוני הגנה מסביבו של הנשיא. הוא לבדו לא יוכל ללחוץ על הכפתור האדום". 

עריכה מטעם 103FM: איתמר זיגלמן