כתב "החדשות" גיא פלג, שהביא אמש את סיפור הקלטות יאיר נתניהו, סיפר אתמול לדוריה למפל "בתוכנית הלילה" ברשת על החלטה לשדר את הדברים. 


"ידענו שמשפחת נתניהו תפעיל סוללה של עורכי דין והם אכן פעלו, אבל אני לא נפלתי מהכיסא והייתי משוכנע שנגיע לשידור", אמר פלג 

לדברי העיתונאי הוותיק, מערכת "החדשות" קיימה התייעצויות רבות. "הדבר המעניין הוא שכל אחד מהנוכחים אמר שהקלטות ראויות לשידור. החומרה היא שבנו של ראש הממשלה, שהוא אדם בוגר, מהרגע שהוחלט לאבטח אותו, נדמה לי שהוא מחויב באחריות לסיטואציה".

פלג התייחס לעובדה שיאיר נתניהו הלך עם מאבטח ונהג של המדינה ומדברים בשפת ביבים ומתייחסים באופן גס וירוד בין נשים: "ההחפצה של הנשים היא הדבר הנורא. אחד מחברי המערכת אמר 'היעלה על הדעת שיאיר נתניהו מדבר ככה על האקסית שלו?'.
עוד אמר פלג, כי גם העניין עם ניר מימון, בנו של בעלי מאגר הגז תמר, שהיה עם נתניהו ברכב. פלג הזכיר כי "ההקלטות בוצעו בקיץ 2015, כשמדינה שלמה עסקה במתווה הגז ומסתבר שמתחת לפני השטח הייתה חברות שלא ידענו עליה כשהוא אומר ש'אבא לי סידר לאבא שלך 20 מיליארד דולר'. גם כשאומר את זה אדם שיכור זה ראוי לפרסום".