ראש הממשלה בנימין נתניהו שב והתייחס היום (חמישי) לחשיפת ההקלטה של בנו יאיר. נתניהו אמר במהלך ישיבת הממשלה כי "נחצו כל הקווים האדומים בנואש הקלטות הסתר", וביקש משרת המשפטים איילת שקד לבחון חקיקה בנושא הקלטות במקום העבודה. דבריו של נתניהו באו לאחר ששרת התרבות והספורט מירי רגב אמרה כי "לא יכול להיות שאני לא אוכל לדבר חופשי ליד המאבטחים. אם ככה לא רוצה מאבטחים".




דבריו של ראש הממשלה באים בעקבות החשיפה ב"החדשות" ביום שני, של הקלטה של יאיר נתניהו וחבריו, שעה שביקרו במועדון חשפנות. בין היתר נשמע בנו של ראש הממשלה מבקש מבנו של המיליארדר קובי מיון 400 שקל:

יאיר נתניהו: אחי אתה חייב לפרגן לי. אחי (צוחקים) אבא שלי עשה לאבא שלך אחלה עסקה אחי, נלחם, נלחם בכנסת בשביל זה אחי 

מימון: מה?
 
נתניהו: אבא שלי נלחם
 
מימון: אני זוכר
 
רומן אברמוב (היחצ"ן של פאקר): אתה חייב לנו 25 אלף
 
יאיר נתניהו למימון: אבא שלי סידר לך עכשיו 20 מיליארד דולר ואתה לא יכול לפרגן לי ב-400 שקל?. 


זו אינה התגובה הראשונה של ראש הממשלה לנושא. ביום שלישי אמר כי "בני דיבר שטויות תחת השפעת אלכוהול. אצלנו בבית חינכו לכבד נשים ולכבד כל אדם", כך אמר היום (שלישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו בתגובה להקלטות של בנו יאיר שנחשפו אמש ב"החדשות". לדברי ראש הממשלה, שדיבר בפתח פגישה עם שגרירי מדינות נאט"ו בישראל, "יאיר אמר דברי הבל מתוך שכרות. לא כך חינכנו אותו. אני נגד הדרת נשים וכך הוא חונך".

נתניהו התייחס גם לדברים שאמר בנו לבנו של קובי מימון, ניר, לגבי מתווה הגז, ואמר כי הוא אינו מכיר את קובי מימון. "ראיתי אותו פעם אחת לפני עשר שנים. ליאיר לא היה מושג בעסקי הגז. זו הייתה הלצה חסרת טעם. הוא הסתלבט על חבר".

ראש הממשלה התייחס גם לעצם פרסום הקלטת. "הנהג הקליט בסתר אנשים מאובטחים, הלך וניסה למכור את ההקלטה הזו לפחות שני גורמים מרכזיים בתקשורת והם סרבו. אני חושב שערוץ 2 - ראוי שיודיע אם אכן הוא רכש ואם אכן רכש כמה שילם". לגבי סידורי האבטחה, אמר נתניהו כי אלה לא דברים שיש לדון עליהם בציבור.