חבר הכנסת יהודה גליק (ליכוד) עמד, שלא בטובתו, במרכז של סערה פוליטית, דווקא ביום בו קבר את רעייתו, יפי. הערב (חמישי) בשיחה עם "החדשות", הוא סיפר על האובדן הגדול, ועל תחושותיו כששמע על הניסיון להביאו לכנסת באמצע השבעה על מנת להצביע על חוק המרכולים. 

"מישהו אמר לי פעם שהיום הכי קשה בשבעה זה היום השמיני וזה באמת הכי קשה, קשה מאוד", מתאר גליק את הימים לאחר אשפוזה של יפי בבית החולים בעקבות שבץ מוחי. "כל בוקר הייתי עובר דרכה, מחבק אותה, מספר לה, מעדכן ואז הייתי הולך לעבודה. עכשיו פתאום יש ריק גדול".
את היום בו מצא אותה על הרצפה, הוא זוכר בבירור: "זה היה יום שישי. היא אמרה לי שעדיאל פה, תלך לבריכה. הלכתי, וכשחזרתי מצאתי אותה פה". גליק מספר גם על הרגע בו סיפר לה שבנם התארס: "היא חיייכה חיוך ברור לא מרפלקס. למלא את הטופס של ביטוח לאומי זה היה מצב נפשי קשה", אומר חבר הכנסת. "הייתי נשוי + 8 עכשיו אני אלמן + 8".

גליק היה בסכנת חיים לאחר שבאוקטובר 2014 היה ניסיון להתנקש בחייו וההוא הובהל לבית החולים במצב קשה מאוד. יפי טיפלה בו: "בהתחלה היא התגייסה כנמרה, כלביאה לעזור לי להשתקם. היא טיפלה בי במסירות. ברגע שעמדתי על הרגליים היא קרסה עם חרדות. בעצם הפיגוע הזה - זה מה שהרג אותה בסופו של דבר. ראית את מה שהתחולל בנפשה - היא כתבה ביומנים. ידעתי שקשה לה משהו פתאום אני רואה באמת שקשה ברמה של מפיל ברמה של מצוקה קיומית. היא סבלה מחרדה, דיכאון, פוסט טראומה. השתדלתי כמה שיכולתי להיות בבית פנוי בערבים. היום אני יודע שזה לא היה מספיק". 
על פרשת ההצבעות המליאה אומר גליק: "הרב רא"ם סיפר לי שעתיים אחרי שחזרתי הביתה מהקבורה שאריה דרעי אמר לו שזה יהיה קידוש השם, אני אשב שבעה בכנסת ואצביע על השבת. לא התייחסתי לזה ברצינות. זה היה כל כך מנותק שלא התייחסתי לזה. אני הייתי מפורק לגורמים, הוא באמת חשב שיום אחרי השבעה אני אבלה שם כל הלילה. הוא לא דיבר איתי מאז". לדברי גליק, "זה לא עניין של רוע. יש פה חוסר רגישות לדברים שהם יותר חשובים מכל השאר. אם בזכות יפי נדע להרבות אהבה, תשומת לב ורגישות אנושית בסיסית, נדמה לי שיפי תרבה מזה הרבה נחת".