השר ויו"ר ש"ס לשעבר, אלי ישי, תקף הבוקר (ראשון) בחריפות את שר הפנים אריה דרעי בכאן ב', כשאמר כי "הוא במצוקה נוראית, המצב שלו מאוד קשה", והוסיף: "אם הייתי בראש המפלגה הרבה דברים היו נראים אחרת". ואולם, הוא הצהיר כי "אני לא פוסל לרוץ ברשימה משותפת עם ש"ס". 



לדבריו, "דרעי אמר שהוא לא יעשה את חוק המרכולים, אז למה הוא עשה אותו? הוא המציא המצאות עליי. מי שמוריד כרגע בדעת התורה עם חוק המרכולים, מתחם תחנת הרכבת ושורה של דברים קשים מאוד זה דרעי. אני לא יודע אם אריה דרעי שאל את הרבנים בנוגע לרכבת. הרבה דברים היו נראים אחרת אם אני הייתי שר הפנים". 



מלבד זאת, הוא דחה את הטענות לפיהן שקל להצטרף לליכוד, זאת על רקע השתתפותו בליכודיאדה: "לא החלטתי לרוץ בליכוד. בקדנציה הקודמת פספסתי פספוס גדול. ברגע האחרון פספסנו את אחוז החסימה". 


דרעי . צילום: פלאש 90
דרעי . צילום: פלאש 90


בהמשך לכך, טען ישי כי הוא לא פוסל חבירה לש"ס: "בכל דבר כזה נדון בבוא העת. בכל פעם שרואה רעיון כזה, דרעי מתחיל להפיץ שקרים ולרמוס רעיונות של אחדות ושל שלום. זה לא על הפרק כרגע, אך אני לא פוסל דבר כזה".

בתוך כך, כשנשאל לגבי הפרסומים על פגישתו עם אחד מרבני מועצת חכמי התורה, על מנת להצטרף למפלגתו של דרעי, אמר: "בזמנו, הרב מאיר מזוז הציע בדאגה את ההצעה. הוא רואה שש"ס צוללת מתחת לאחוז החסימה בראשות אריה דרעי. זו הצעה שמטרתה להציל את תנועת ש"ס, אבל ברגע שזה עולה פעם אחר פעם אריה דרעי שולח את האנשים שלו כדי לטרפד את זה. דרעי במוצקה נוראית, המצב שלו מאוד מאוד קשה ולי חבל על תנועת ש"ס".