סיעת יהדות התורה הצטרפה הבוקר (ראשון) למתקפה על שר הביטחון אביגדור ליברמן. הם פרסמו הודעה בביטאונים של הסיעה - "המודיע", "המבשר" ו"יתד נאמן", ובה נכתב כי "שר בכיר בממשלה ובקואליציה בחר במפגיע לקיים מופע התרסה חמור בעיצומו של יום השבת, בליווי נציגי ממשלה נוספים, תוך שימוש ברכבים ועוזרים ממשלתיים וגורם להלהטת הרוחות כנגד ציבורים גדולים במדינה וכנגד קדושת השבת".
כמו כן, צוין כי "מדובר במעשה חמור ותקדימי שנעשה במתכוון תוך הודעה מוקדמת לתקשורת במטרה מוצהרת וברורה להסית ולהכפיש בשקרים ובדותות נגד כלל הציבור הדתי והחרדי בישראל ולפגוע ביום הקדוש. ליברמן בעצמו יודע כי חוק המרכולים נועד לשמירת הסטטוס קוו הקיים במשך שנים, אך הוא בוחר בשיסוי וליבוי מתחים מיותרים בין חלקי הציבור, ולפגוע ביום השבת וקדושתו".
"התנהגות זו של ליברמן מעידה על מצוקה פוליטית קשה, בשל תחרות על קולות השנאה מול מפלגה מתחרה ובמטרה לגרוף הון פוליטי כתוצאה משיסוי בין קבוצות אוכלוסייה והעמקת הקיטוב בעם. סיעת יהדות התורה קוראת לרה"מ נתניהו לקרוא לסדר את שר הביטחון באופן מיידי על העמקת השסע והקרע הציבורי תוך פגיעה פומבית בקדושת השבת".

הפרסום ב"המודיע"


הפרסום ב"המבשר"
 
 
ליברמן: "לא מדובר במריבה אישית עם דרעי"
בתוך כך, שר הביטחון אביגדור ליברמן הגיב הבוקר לדבריו של שר הפנים אריה דרעי, שתקף אותו בעקבות דבריו, בעת ביקור באשדוד ואמר כי "הדעות שלנו תמיד היו שונות זו מזו, לא מדובר במריבה אישית". הוא הסביר בראיון בגלי צה"ל: "מבחינתי שום דבר לא השתנה עם דרעי". הוא טען כי "רוב עם ישראל עושה קידוש בשישי בערב ובשבת נוסע לשבת בבית קפה, אין סיבה להפוך את זה למריבה אישית". 
לדברי ליברמן, הוא מעריך ומכבד את דרעי. "הגעתי אתמול לאשדוד וקניתי גבינות בחנות שפתוחה בשבתות מזה 15 שנה", סיפר, "עובדים שם כ-80 תושבי העיר יוצאי חבר העמים, והשאלה למה דווקא עכשיו מדברים על, הרי החנות פתוחה בשבתות כבר הרבה שנים". הוא הסביר כי "האנשים שטוענים כי לחוק המרכולים אין השפעה בפועל - טועה".
שר הביטחון אמר כי "ישראל ביתנו לא תעזוב את הממשלה, גם כשאני עובר על האבות המייסדים של המדינה אני רואה שלא בחנו מתי ז'בוטינסקי פקד את בתי כנסת בבוקר". הוא הסביר: "אי אפשר ללכת ולעשות משהו שמעולם לא היה במדינה". ליברמן הוסיף כי הוא "מאמין ב'חייה ותן לחיות', ובלא לכפות על אחרים".
ליברמן סיפר כי הוא "מכבד כל אדם שהולך לבית כנסת, ומצפה שהם יכבדו גם את מי שרוצה ללכת לבית קפה". לטענתו, מנסים לייצר מלחמת דת במדינה. "אני חושב שעם כל האיומים הביטחוניים שאנחנו מתמודדים איתם, זה הדבר האחרון שאנחנו צריכים", הסביר, "מדובר בפגיעה קשה בחוסן הלאומי".

ש"ס ממשיכה לתקוף: "ליברמן לא ראוי להיות שר ביטחון"

ש"ס הצטרפה אף היא הבוקר למתקפה נגד השר ליברמן. במסגרת זו, טען השר יצחק כהן בכאן ב' כי "אם הוא היה שר ביטחון בשבדיה או נורווגיה, זו הייתה בדיחה עצובה. אצלנו זו הגזמה".

לדבריו, "הציבור צריך לפחד שהאיש הזה הוא שר ביטחון. הוא לא יכול להיות בציבוריות הישראלית ואני מקווה שהוא לא יהיה בכנסת הבאה". מלבד זאת,הוא הצהיר כי "חוק עונש מוות למחבלים לא יעבור".