לא הספיקה לו הסערה הקודמת: ח"כ אורן חזן (ליכוד) צייץ הערב (ראשון) בטוויטר, לאחר נחיתת סגן נשיא ארצות הברית מייק פנס בארץ: "ברוך הבא לארץ הקודש. אני מצטער שלא יכולתי להגיע לקבלת הפנים בשדה התעופה, אני מחכה לראותך בירושלים בירתנו הנצחית ומקווה שאף אחד לא יפריע לנו לעשות סלפי".



בתגובה לכך, צייץ חברו לסיעה ח"כ יהודה גליק: "די, זה מביך. בבקשה שמישהו מבוגר יגיד לו". לשאלת 'מעריב', הגיב חזן ואמר: "אם מייק פנס יעבור לידי אכבד אותו בלחיצת יד, ואם יהיה אפשר - גם סלפי".



כזכור, חזן עורר סערה בזמן ביקור נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בארץ לפני כשמונה חודשים כש"הגניב" צילום סלפי איתו בזמן קבלת הפנים הרשמית בנתב"ג. התקרית הלא דיפלומטית, שהתרחשה למורת רוחו של ראש הממשלה נתניהו שאף ביקש ממנו להפסיק, הגיעה לכותרות ועוררה גם כמובן תגובות והדים רבים ברשת. 



משרד החוץ הגיב אז לאירוע בלי לנקוב בשמו של חזן ואמר כי "משרד החוץ הזמין לאירוע את סגל א' בלבד, היינו הצמרת הבכירה של מדינת ישראל. לצערנו, מספר אנשים שלא נכללו ברשימת הסגל הבכיר 'התגנבו' לשורת לוחצי הידיים וחרף הפצרות גורמי המקצוע של משרד החוץ מיאנו לעזוב את השורה". התגובות ברשת אז נעו בין "איזו בושה אורן חזן" ל-"תצחקו על חזן עד מחר, אבל הוא גנב את ההצגה מכולם. בליכוד (ו..גם בארה"ב) זה לא מזיק. רק מועיל".