חבר הכנסת אורן חזן התייחס הבוקר (ראשון) להקלטות, שבהן נשמע יושב ראש הכנסת יולי אדלשטיין כשהוא תוקף את ראש הממשלה ואת חברי הליכוד. "אדלשטיין צריך לשים את המפתחות ולהתפטר", אמר בראיון ב"כאן 11", "כשאני שומע את קטעי ההקלטות, אני חושב שצריך לפתוח בחקירה - אני מזועזע". הוא הוסיף: "צריך לבדוק אם הוא לא ניסה לארגן שם פוטש לראש הממשלה. כשאתה שומע שרה"מ לא יכול להישאר בתפקידו - איפה כבוד מלכות? איפה אתה שתייצג את הממלכתיות שאתה מאוד אוהב?".
חזן הסביר כי "להגיד על ראש ממשלה שהוא משוגע זה דבר אסור ופסול". לדבריו, ביקורת אידאולוגית יכולה להיות לגיטימית, אך יש הבדל בין לומר ביקורת לגיטימית לזה שהוא לא יכול לשבת בכסאו. "זה נשמע כמו תדרוך למשהו שמכינים לשלב הבא - ניסיון להראות לנתניהו את הדרך החוצה", סיכם, "במילה אחת - תניח את המפתחות, כי אתה מבזה את כל חברי תנועת הליכוד".

כזכור, מוקדם יותר היום פורסמו הקלטות של יו"ר הכנסת בהן הוא נשמע כשהוא אומר בשיחה סגורה, בנוכחות אישי ציבור מהציונות הדתית: "אני חושב שהליכוד בבעיה חמורה. הייתי מאוד שמח אם מחצית הסיעה תלך לבית. אם נמשיך בדרך הזו - נהיה באופוזיציה". בנוסף, הוא נשמע כשהוא מותח ביקורת על התבטאויות נתניהו. "זו התנהלות שאני מודה שהיא קצת בעייתית. כשהוא מדבר כרה"מ אף אחד לא מפריע לו. ברגע שזה הופך ל'אתם אבל', 'אתם חמוצים' - אז מתחיל כל הבלגן וחבל שזה ככה", ציין, "הוא מושפע מטראמפ, שאמר שאם הוא יירה במישהו - הדבר יוסיף לו קולות".

 
עוד אמר יושב ראש הכנסת כי "הצהרת טראמפ, בנושא מעמדה של ירושלים והעברת השגרירות, פוספסה בגלל שלא נעשתה עבודת מטה מסודרת". הוא ציין ש"אין במדינה שר חוץ, והנשיא וראש הממשלה נמצאים בנתק מוחלט". לטענתו, אילו היתה עבודת מטה מסודרת - היינו יכולים להתקדם לא רק עד לגואטמלה. הוא הוסיף: "נתניהו השתגע - הוא מתוסכל מכך שהוא עובד קשה בזירה הבינלאומית, ולא זוכה להכרה שהוא ראוי לה".