אבי בוסקילה, המתמודד על ראשות מרצ בפריימריז שיהיו בחודש הבא, קורא לח"כ סתיו שפיר (המחנה הציוני) להצטרף בבחירות הבאות לשורות מפלגתו. בפוסט שהעלה היום (שלישי) לדף הפייסבוק שלו, על רקע החלטת ועדת האתיקה של הכנסת להרחיק את ח"כ שפיר לשבוע מדיוני הועדות והמליאה משום שכינתה את ח"כ מיקי זוהר (ליכוד) מושחת, וחוסר התמיכה של המחנה הציוני בבקשת הערעור שהגישה על העונש, כתב בוסקילה: "הפוך מחנ"צ, הפוך".

"יש לכם ח"כית כמו סתיו שפיר שנלחמת ומנסה להכניס רוח חיים במחנה שלנו שהתרגל להתרפס בפני הימין, אז מה אתם עושים? מתנערים ממנה? סתיו שפיר צדקה כשאמרה שח"כ מיקי זוהר מושחת. לא כל שחיתות היא פלילית, יש שחיתות מוסרית וערכית שכל הימין נדבק בה. אנחנו צריכים לחשוף אותה בפני הציבור, לשמור עליו מפניה וגם להציע אלטרנטיבה ערכית ראויה. לכן לוחמות כמו סתיו שפיר צריך לגבות", כתב בוסקילה. 

אבי בוסקילה. צילום: גילי יערי, פלאש 90
אבי בוסקילה. צילום: גילי יערי, פלאש 90
"כשאבחר לתפקיד יו"ר מרצ ", הבטיח בוסקילה, "אפתח את השורות עבור כל האנשים שמאמינים בשמאל ובערכים שהוא מייצג ואתן להם גיבוי מלא כדי שיוכלו לקום כל בוקר ולהילחם על המדינה הזאת". ובפנייה ישירה לחברת הכנסת הוסיף: "סתיו, המפלגה שלך איבדה את הדרך. מרצ היא מפלגת השמאל היחידה בישראל ואנחנו צריכים שתהיה גדולה, חזקה ולוחמת. היא יכולה להיות עבורך ועבור רבות ורבים בית פוליטי שלעולם לא תתביישי בו. רק ככה, בראש מורם ובלי להתפשר ננצח את הימין, רק ככה נביא לישראל תקווה".