הפרסום אמש על כך שהמשטרה נמצאת ביישורת האחרונה לפני פרסום ההמלצות בתיקי החקירה השונים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, לא השאיר אדיש גם את המוחים שמפגינים בשנה האחרונה בפתח תקווה ובתל אביב נגד השחיתות השלטונית ובדרישה להעמיד את נתניהו לדין. הבוקר (רביעי) פרסם אחד ממארגני המחאה, הפעיל הפוליטי אלדד יניב, ציוץ בו הודיע: "אנחנו נערכים להתבצרות אזרחית מול בלפור עם פרסום החלטות המשטרה".



יניב אף הוסיף קריאה למוחים :"כנסו מיד לטלגרם לקבלת הודעות בזמן-אמת והנחיות לימים הקרובים. כל אחד מביא עוד אחד להבימה ב-20:00 במוצ״ש עד הניצחון". 



גם הפעיל החברתי אייבי בנימין, אחד המפגינים הבולטים במסגרת המחאה, צייץ: "ברגע שיפורסמו ההמלצות המשטרה, נעלה לירושלים ונחסום את שלושת הכניסות והיציאות של נתניהו מבלפור עד שיתפטר. תהיו מוכנים עם תרמיל והמון אנרגיות להילחם על מדינה בלי שחיתות".

אם לא יחול שינוי חריג צפויה להתקיים היום  בלשכת המפכ"ל רוני אלשיך פגישה מכרעת לגבי הנוסח הסופי של סיכום חקירותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, לרבות נוסח ההמלצות, ובישיבה יוחלט אם לייחס לרה"מ עבירת שוחד. כך אישרו ל"מעריב־השבוע" גורמים במערכת האכיפה. 

כזכור, כבר בשבוע שעבר ציינו כי החקירה שמנהלים חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 במשטרה בראשותו של תנ"צ כורש בר נור, הן בפרשת המתנות (פרשה 1000) והן בפרשת הקלטות (פרשה 2000) נמצאת בישורת האחרונה. עוד נמסר כי במשטרה נחושים לסיים את החקירה, ולשם כך אף זימנו פעם נוספת את הדס קליין, העוזרת האישית של המיליארדר ארנון מילצ'ן, שחשפה לראשונה את נורמת קבלת המתנות מצד בני הזוג נתניהו. קליין התבקשה לחדד את עדותה וכבר אז היה ברור כי ההמלצות בדרך.