חודש לאחר שפורסם "במעריב" כי הרשות לניירות ערך (ני"ע) חוקרת, במסגרת השלמות חקירת תיק בזק, חשד למעורבות של ראש הממשלה בנימין נתניהו בכל הקשור לקשריו על מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר, נחשף הבוקר (שישי) ב"הארץ" כי חשד מרכזי הוא שאתר "וואלה", שבבעלות שאול אלוביץ', הטה את הסיקור לטובת נתניהו תמורת הטבות לבזק, שנמצאת אף היא בבעלותו. לפי הפרסום, הראיות ליחסי "תן וקח" בין נתניהו לאלוביץ' בסוגיה זו התחזקו לאחרונה. 

על פי הפרסום, מנכ"ל וואלה, אילן ישועה, שהיה אחראי על הסיקור באתר, צפוי להפוך להעיד במסגרתה, זאת בעקבות הוראות שקיבל, לכאורה, לצנזר כתבות ביקורתיות על בני משפחת נתניהו ועל פרסומן של כתבות המציגות את המשפחה באופן חיובי. 

לפי הדיווח, ישועה אמר לקולגות שעמן עבד במערכת האתר כי הוא קיבל הוראות בנושא וכי היה נתון ללחצים גדולים מצד מנכ"ל בזק ורעייתו איריס אלוביץ'. בשיחות עם עיתונאים הוא אף קשר בין הצנזורה לבין החלטות רגולטוריות של משרד התקשורת בראשות נתניהו, הנוגעות ישירות לרווחיות של בזק.
יש לציין כי הראיות בתיק כוללות עדויות והתכתבויות בין מספר מעורבים בפרשה, בהם גם מקורב לנתניהו. 



לפני כמה שבועות הודיעה המדינה לבג"ץ שהפרקליטות החזירה את תיק 4,000 לרשות לניירות ערך לצורך השלמות חקירה. בשבוע שעבר, בפגישה סגורה עם עיתונאים, אמר היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט שחלו בתיק התפתחויות, אך לא פירט מה הן.

מטעמו של נתניהו נמסר בתגובה לכתבה: "כמה פעמים אפשר למחזר את אותם דברים? עוד לא נמאס לכם?".

מטעם שאול אלוביץ' נמסר כי הוא "ביקש תמיד סיקור מאוזן, הוגן ובלתי מתלהם, ומעולם לא ביקש ממר נתניהו לפעול לקידום ענייניה של בזק".