האם הקרע בין ראש הממשלה בנימין נתניהו למו"ל "ישראל היום" ומי שנחשב במשך שנים לפטרונו הפוליטי נחשף? שלדון אלדסון התחמק מלענות לשאלת כתב גלצ מיכאל האוזר-טוב בנוגע לחקירותיו של נתניהו. בפרסום ששודר היום (שני) נשאל אדלסון על חקירות נתניהו וענה "לא, אני לא יודע על כך דבר", אך גם כשנשאל האם הוא מאחל לנתניהו לצאת מהן באופן נקי, סירב אדלסון לתמוך בבן חסותו.



"אני מאחל רק לשלום ולכך שאוכל לומר לאשתי מה לעשות", אמר אדלסון לשאלתו של האוזר-טוב. במסגרת הראיון הנדיר והקצר נשאל אדלסון גם על נושא ירושלים. אדלסון, תורם ותיק למפלגה הרפובליקנית ותומך בקו פרו ישראלי במפלגה בירך את נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ על הכרזתו בנוגע להכרה בירושלים כבירת ישראל. אדלסון גם הביע אמון שטראמפ יעביר את השגרירות האמריקאית בישראל לירושלים.



"זה היה מהלך טוב, אף נשיא קודים לא עשה את זה במשך 70 שנה", אמר אדלסון בנושא, והוסיף כי הוא בטוח שהשגרירות תעבור לירושלים "השנה או בשנה הבאה". כידוע, אדלסון נחשב לפטרונו הפוליטי של נתניהו זה עשרות שנים, והוא אף המממן העיקרי של עיתון "ישראל היום", שהציג עד לאחרונה קו עקבי ותומך בראש הממשלה.



עם הגילויים על הקשרים בין נתניהו למו"ל "ידיעות אחרונות", ארנון מוזס, שנחשב ליריבו של אדלסון בשוק התקשורת הישראלי, בהם נתניהו הציע למוזס, לכאורה, צמצום בתפוצת העיתון של אדלסון תמורת סיכום חיובי יותר, נראה שבין השניים נוצר קרע, העיתון החל לתקוף לעתים את ראש הממשלה, ואף עורכו הראשי עמוס רגב, שנחשב למקורב לנתניהו - הוחלף בבועז ביסמוט.