לאחר המלצות המשטרה בנוגע לחקירות בנימין נתניהו, אשר הפכו להיות שיחת היום, עלו הבוקר (רביעי) רביב דרוקר ועמית סגל לשידור ב"כאן ב", ושם ניסו להבין לאן אמורה המערכת הפוליטית ללכת מכאן, ובעיקר ניתחו את הנתונים החדשים אותם הביאה המשטרה אמש, כשנחשף כי יאיר לפיד הוא עד תביעה, וכי סכום השוחד עומד על כמיליון שקלים.
דרוקר נשאל על עבודת המשטרה והשיב: "הם הפתיעו אותנו, כי לא חשבנו שהם יילכו כל כך חזק בכותרות שהם נתנו וגם בכמה פעולות שהם עשו להשיג ראיות. כל חקירות ראשי ממשלה בעבר כמעט ולא עסקו בתקופה שהם היו ראשי ממשלה. אצל נתניהו זה היה בפעם הקודמת בפרשת "בראון-חברון", ועל כל השאר כמעט, העמותות של ברק, אולמרט וטלנסקי, והשאר עסקו בדברים שקרו לפני שהיו בתפקיד, וקדושת התפקיד לא חוללה. הפעם מדובר על כל הדברים שמייחסת המשטרה לנתניהו בתקופתו כראש ממשלה. אני חשבתי שלא יוגשו מסקנות בכל הקשור לתיק 2000, ואני עדיין חושב שהתיק הזה לא ייגמר מזמן הערכתי שהוא לא יוגש, כי בכל הקשור לתיק 2000 שנמצא עכשיו בידי הפרקליטות, מנדלבליט מאוד ספקן". 
עמית סגל הוסיף לאחר מכן כי "המשטרה הציגה דברים שהוא עשה בפועל, וצריך לזכור שגם מוזס עשה דברים וזה לא הוצג אמש כדי לקיים את העסקה הזאת בין השניים. זאת לא שיחה בין שניים שניסו להפיל אחד את השני בשביל יום פקודה, זה עסקים".  

נתניהו מגיב להמלצות המשטרה. צילום מסך

המעמד החדש של יאיר לפיד לא ממש טוב לו
סגל: "זה ממש לא טוב לו. חלק גדול מהאסטרטגיה של לפיד היתה שאסור לך להיכנס אישית בנתניהו. כל מה שבשמאל זיהו בשנתיים האחרונות כניסיון רופס של יאיר לפיד להיות אופזיציה,  עומד על כך שאם אתה תוקף את נתניהו על סיגרים, אתה מפסיד נקודות. הוא לא אמר כלום על זה כמעט. הבעיה היא שעכשיו הוא מזדהה כשטינקר על פי מצביעי הימין. עד עכשיו היתה תפיסה שהוא יהיה האלטרנטיבה השפויה, שאליה יילכו אנשי נתניהו. עכשיו אנחנו מבינים שב-2018 יהיה קרב אלים ומכוער, כמו כל הקרבות הקודמים.
דרוקר הוסיף: "אני מסכים עם עמית, לפיד הוא לא עד מפתח בפרשה, הוא עד באחת מחמשת התמורות לנתניהו, כשהתיק התגלגל התברר שזה לא עומד רק על לפיד. התברר שיש מיליון עדים, והוא אחד מהם. הרושם הפוליטי יצטמצם בסופו של דבר. אתמול אמרו שנתניהו כינס חברי כנסת לישיבה ביום שישי כדי לשאול אותם אם אפשר לעשות שינויים בחוק ישראל היום. אנחנו יודעים שיריב לוין היה שם, איתו מדברים על חוקים. מאיפה המשטרה יודעת את הדברים האלה? מחברי הכנסת. יש סיכוי שייצאו עוד "שטינקרים", ויכול להיות שהם יהיו מהליכוד, כי אנשים נורמליים שבאים למשטרה אומרים אמת בחקירה". 
סגל הוסיף לאחר מכן: "זה סיפור משפטי לפני הכל, ונתניהו לא יעמוד לדין על שוחד, אלא על הפרת אמונים. אני חייב להגיד שעד לרגע זה לא הבנתי מה הטענה שלו. מצד שני, בין השורות של נתניהו הוא דיבר על כך שהשקפתו הכלכלית דוגלת בחוק הזה. האם תפסו אותו באופסייד, על זה הדבר יקום וייפול. 
"הדבר השני זה הסכום מיליון שקל. זה סכום די משמעותי. זה שהמשטרה אומרת שוחד בתיקו 1000 ו-2000, זה בסדר, אבל מנדלבליט צריך להיות מיוחד לחיוב וגם לשלילה כדי לסגור תיקים כאלה נגד ראש הממשלה ונגד מיליארדר. בעיניי השיחות האלה הן שיחות שוחד במהותן, אבל אני לא מכיר משהו פלילי בהתנהלות המעוותת של מוציאים לאור עם פוליטיקאים. זה לא קרה עד היום, והרבה פעמים זה קח ותן בוטה" 
"זה לא שישב מוזס עם נתניהו ואמר לו אם לא תביא סיפורים - נקרע אותך. נוני מוזס מגיע לשיחה הזאת כמו איש עסקים. אם זה היה מנכ"ל שטראוס שבא כדי לדפוק את תנובה, ומציע שוחד - איך בכלל יש דילמה אם להעמיד אותו לדין כמו את מוזס. צריך להפסיק ולהעביר מסר מהדהד לגבי זה".
לאחר מכן סיכם סגל ואמר על מצביעי נתניהו: איך זה לא פוגע בו? זה קצת דומה ליחס של נתניהו לעניין שתי מדינות. המצביעים שלו יודעים שהוא משקר, מבחינתם הוא לא משקר להם, אלא לעולם. זה כמו שהוא ישב עם בנט ואמר שהוא יהיה שר הביטחון, עד היום הוא חולם על זה".