המלצות המשטרה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיעו גם לתוכניתם של ברהנו טגניה וגלעד שלמור ב-103FM. שלמור אמר: "אני פרשן פלילי שנים רבות ושומע את הטענה שהמשטרה מחפשת את האמת כל פעם מחדש. מה שהמשטרה עושה בפועל הוא קבלת מידע וחיפוש כמה שיותר ראיות כדי להוכיח שהמידע הוא נכון ולא משקיעה את אותו המאמץ לבדוק אם המידע אינו נכון. הפרקליטות טוענת שהמידע שהמשטרה העבירה אינו אפוי ודורש בדיקה".




"אני מתפלא על האמירות של הפרקליטות", השיב טגניה. "היועץ המשפטי לממשלה אמר בעצמו כי שהוא עוקב אחר החקירה הזו באופן אישי ושהפרקליטה מלווה יום יום את התהליכים שביצעה המשטרה. כל פעולה שהשוטרים עשו כללה גם פרקליט".

לשיחה הצטרפה תת ניצב בדימוס זיוה אגמי כהן, לשעבר ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, שהתייחסה לסערה: "לא מדובר בהמלצות המשטרה אלא בממצאי החקירה שלה המראים כי יש תשתית ראייתית נגד החשודים הפרשות. הנקודה הזו חשובה היום יותר מתמיד בעקבות חוק ההמלצות שעוסק בנושא". 
כשנשאלה האם יכולה להתרחש דינמיקה הדדית וחוקית בין ראש הממשלה לאדם אחר מבלי שתתפרש כשוחד, השיבה החוקרת לשעבר: "אדם שנמצא בתפקיד ציבורי ומקבל מתנות מעלה מיידית את החשד כי ייתכן שמתבצע מעשה שוחד. הפרקליטות לוחצת על הבקשה להוכיח את התמורה לנותן השוחד כדי לבסס טענה זו בדיוק".
אגמי כהן התייחסה לתרגילי חקירה אפשריים שניתן לעשות על ראש הממשלה, ואמרה כי "אין לתכנן שום תרגיל על ראש הממשלה בחקירה שכזו. תהליך החקירה הסמויה הוא ארוך על מנת שיהיה ניתן לאסוף את כל הראיות". 
על עדותו של ח"כ יאיר לפיד והטענה שהוא עד מפתח בפרשות הסבירה: "יאיר לפיד אינו יכול להיות עד מפתח אך כנראה שבשיחה הקצרה שביצע עם המשטרה מסר מידע מפורט. יש לזכור שיאיר לפיד הוא יריב פוליטי של בנימין נתניהו ולכאורה יש לו מניע להחליף את ראש הממשלה ולכן יש להערכתי להטיל ספק בדבריו".
עריכה: איתמר זיגלמן