מגעים לקיום פגישה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין שר החוץ של מצרים, סמח שוקרי, בשולי ועידת הביטחון במינכן, כך דווח הערב (חמישי) בחדשות עשר מפי בכירים ישראלים. אם אכן תתקיים הפגישה, זו תהיה הפגישה הראשונה של ראש הממשלה עם בכיר מצרי, מאז נועד עם הנשיא א-סיסי בשולי עצרת האו"ם בספטמבר. 

כמו בפורום הכלכלי בדאבוס, לפני מספר שבועות, גם במינכן צפוי נתניהו להיפגש עם אישים בכירים. כבר מחר הוא צפוי להיפגש עם מזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש ובשבת עם ראשי מדינות שיגיעו גם הם לכנס. ביום ראשון יישא נתניהו את נאומו בפני באי הכנס. 
הערב, טרם המראתו למינכן, אמר ראש הממשלה: א"ני יוצא עכשיו לכינוס הביטחוני החשוב ביותר בעולם – ועידת מינכן לביטחון. אני אציג שם הוכחות על המעורבות של איראן באירועים האחרונים בצפון, וכן אדגיש שוב את הנחישות שלנו להגן על עצמנו בכוחות עצמנו מול כל איום בלי שום מגבלה".

בתשובה לשאלה, נתניהו התייחס ליחסים הקרובים בין איראן להודו ואמר כי "מה שחדש זה לא שלהודו יש יחסים עם איראן וגם לא עם הפלסטינים, זה לא חדש. מה שהשתנה זו העובדה שלהודו יש יחסים כל כך קרובים עם ישראל. את השינוי הזה אנחנו הבאנו ואנחנו מטפחים אותו, ואני אמשיך לטפח אותו".