תוקפת את ראש הממשלה: לאה גולדין, אמו של סגן הדר גולדין ז"ל, שנפל במבצע צוק איתן וגופתו מצאת בידי חמאס, מתחה הבוקר (ראשון) על הממשלה ועל העומד בראשה, בנימין נתניהו, בעקבות החזרת גופת המחבל שביצע את הפיגוע בהר אדר. בראשיו בגלי צה"ל אמרה גולדין כי "הדר נמצא בעזה כבר שלוש וחצי שנים וממשלת ישראל לא עושה כלום כדי להחזיר אותו".



"בין הצעדים שעשו עד עכשיו היה למנוע החזרת גופות למחבלי חמאס. כל הדברים לא בוצעו בכלל. ביום חמישי האחרון עמד פרקליט המדינה והודיע שישראל מקיימת את החלטת הקבינט שלא להחזיר גופות. דקות לפני כניסת שבת, מתחת לרדאר, החזירו כמו גנבים בלילה את הגופות. אחרי שפרקליט המדינה הצהיר בבג"ץ שלא יחזירו אז עושים זאת".

לדברי גולדין, זו אחריותו של ראש הממשלה להחזיר את החיילים החיילים. "זו בדיחה גרועה לקבוע איתנו פגישה בזמן ביעור חמץ. הם קובעים איתנו חודשיים שלושה מראש כדי לסמן איזה וי. מבחינתנו ראש ממשלה שמפקיר את החיילים לא ראוי לחגוג 70 למדינת ישראל".

"התהליך שאנחנו עומדים מולו זו החלטת קבינט להקשות על אנשי חמאס. צריך להראות איזושהי עשייה. מפקירים את החיילים. ראש הממשלה צריך להתעורר, חובתו להחזיר אותם, אין לו שום זכות למשהו אחר".

מי שתמך בדבריה של גולדין הוא שר הביטחון אביגדור ליברמן, שאמר בגל"צ כי "לצערי אנו מחויבים לפסיקת בג"ץ להחזיר את הגופות. התנגדתי בכל ישיבות הקבינט, זה אבסורד שאנחנו מחזירים את הגופות".