על רקע המלצות המשטרה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיקים 1,000 (המתנות) ו-2,000 (ישראל היום), ובעקבות זימונו הצפוי למתן עדות בתיק 4,000 (פרשת בזק) טען היום (שני) ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק כי מדובר "נתניהו מבין ויודע שאין לו דרך לצאת מתיק בזק".



רוצים לקבל את החדשות לפני כולם? הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו







בציוץ שכתב בחשבון הטוויטר הרשמי שלו כתב כי אלו "ימים עצובים. ביבי נראה גמור. שוחד כפול 3 או 4. אני מכיר את ביבי מקרוב. הוא כבר מבין ויודע. אין דרך לצאת מהסבך של פרשת בזק עם הפרשות הקודמות ברקע".



לדבריו, מדובר ב"עת מבחן לכחלון ובנט - כל יום שעובר מדביק אותם אל ׳רשימת החרפה׳ של אופורטוניסטים חסרי עמוד שדרה ודבוקים לכיסא - מה שעודני מקווה שהם לא".



כזכור, אתמול פורסם ב"מעריב אונליין" כי גוברת ההערכה כי שרה"מ יזומן לחקירה בפרשת בזק. בתגובה לכך אמר מוקדם יותר נתניהו, על רקע מעצרם של מקורביו ובכירים בחברת בזק, כי "עוד חקירת סרק בלחץ התקשורת. מסע הצייד התקשורתי נמשך במלא עוזו. אחרי שיצא האוויר מ-1,000 ו-2,000 ואחרי שמתברר שאין בכלל אוויר ב-3,000, התקשורת יצרה לחץ כביר לייצר בלון חדש - 4,000. גם ממנו יצא כל האוויר".



ראש הממשלה הוסיף כי "כל ההחלטות שנתקבלו בעניין בזק היו בהתאם להמלצות של ועדות מקצועיות ושל גורמים מקצועיים. משרד המשפטים הבהיר בדוח מבקר המדינה ביחס לבזק: ״רה״מ לא קיבל החלטות שנויות במחלוקת... לא הייתה החלטה שהיטיבה עם בזק באופן ספציפי שניתן היה להצביע עליה כהחלטה שעשויה להיות שנויה במחלוקת, וככזו שעשויה להיות נעוצה בפגם של ניגוד עניינים".