ראש הממשלה, בנימין נתניהו שקוע בימים אלו עד צוואר בחקירות משטרה אך מסרב להתפטר מתפקידו בטענה ש"ראש ממשלה מחליפים רק בקלפי". פובליציסט עיתון 'הארץ' דן מרגלית, התייחס הבוקר (שלישי) בתוכנית של ניסים משעל וספי עובדיה ב-103FM לחקירות נתניהו והתנהלותו: "כתבתי הבוקר בעיתון 'הארץ' שבנימין נתניהו הוא מושחת ומשחית".

ספי עובדיה התייחס לדבריו: "אני לא רואה כיצד נתניהו מסוגל להמשיך להתמודד עם כל הפרשות גם יחד ולנהל את המדינה. כעיתונאי ותיק מה אתה צופה בעתידו של בנימין נתניהו? מי יכול לפרק את הקואליציה? נפתלי בנט לא רוצה לפרק קואליציית ימין ומשה כחלון תמיד חלם להיות שר האוצר".


"שלטון נתניהו שונה מכל ממשל שהסתבך עד כה", מרגלית ענה. "להערכתי מספר האנשים מהקואליציה שתומכים בו ילך ויפחת. אמנם הם עוד מתייצבים מולו אבל בסופו של דבר הוא ייצא לנבצרות מתוך לחץ. כבר היום ישנו חלק ניכר מצמרת הליכוד שרוצה לראות אותו עוזב לשנה וחצי על מנת שיוכל להוכיח את חפותו. בקרוב יקום אחד שיתחיל את אפקט הדומינו ויפיל את הממשלה, בסוף משהו ייסדק". 
על התמיכה הרחבה של נתניהו בקרב הציבור בישראל טען: "אכן עדיין יש תמיכה רחבה אך 45% קוראים לו להתפטר. הסקרים שקבעו זאת היו לפני חשיפת פרשת בזק הנוכחית שהיא קו פרשת המים, היא לא עוד סיפור שולי, היא פרשה משמעותית עד מאוד. בשנת 2015 הימין קיבל את הרוב הקולות בבחירות הדמוקרטיות ואכן יש לו זמן למשול עד סוף 2019 אבל נתניהו צריך לעזוב את תפקידו".
כשנשאל מדוע הכריז כי נתניהו מושחת למרות שמערכת המשפט עוד לא קבעה זאת השיב: "אני קובע שהוא מושחת כי שמעתי את השיחות שביצע עם נוני מוזס, כי הוא קיבל מתנות בלתי סבירות ממילצ'ן גם אם יתברר שאין זו עילה להעמידו לדין. זה לא רק עניין פלילי ואני מקבל את העובדה שחלה עליו חזקת החפות אך שחיתות היא שחיתות. עוד לא היה במדינת ישראל ראש ממשלה שיש מסביבו כל כך הרבה חשודים, נחקרים ועדי מדינה. זה פשוט לא יעלה על הדעת".

עריכה: איתמר זיגלמן