"ראש הממשלה בנימין נתניהו אינו מתכוון ללכת לבחירות בקרוב למרות השערות תקשורתיות בנושא והעמקת חקירותיו הפליליות", כך אמרו היום (רביעי) גורמים בכירים בליכוד לג'רוזלם פוסט. דבריהם נאמרו על רקע הפרסומים בנושא בעקבות הפיכתו של שלמה פילבר לעד מדינה נגד נתניהו בפרשת בזק (תיק 4,000).



דמות קרובה מאוד לנתניהו מסרה כי הוא לא יפתח בהליך בחירות ללא תמיכה מצד שותפיו פוטנציאליים לקואליציה. לדבריו, זה מה שנתניהו עשה בשלוש הפעמים האחרונות שבהן הוא נבחר.



בכינוס הקבינט הבוקר אמר ראש הממשלה לשרים כי "כפי שאתם רואים, אנחנו ממשיכים בעסקים כרגיל, ואני ממשיך לעבוד למען המדינה". שני שרים שנכחו בפגישה אמרו כי הוא לא נתן שום סימן לכך שהוא מתכוון ללכת לבחירות.



מקורות מהליכוד משערים כי ההדלפה לחינמון "ישראל היום", שרמזה על היערכות לבחירות, הודלפה ממשרד ראש הממשלה על מנת להפחיד את השרים נפתלי בנט ומשה כחלון.



מקורות מקורבים לכחלון מסרו כי מפלגתו מוכנה לבחירות, משום שמחירי הדיור ירדו, מה שהבטיחה כולנו במהלך קמפיין הבחירות האחרון. מקור נוסף גילה כי מקורביו של בנט שאלו אם מקור הכותרת בעיתון הוא נתניהו, וקיבלו תשובה לפיה אין לרה"מ כוונה לקרוא לאזרחי ישראל ללכת להצביע בקלפיות בקרוב.