לאחר שהח"כים יואב קישואורן חזן (הליכוד) ביקרו את התנהלותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, על רקע חקירותיו, חבר נוסף ממפלגתם הצטרף אליהם הערב (רביעי), תוך שהוא נמנע מלהתייצב מאחורי נתניהו.



בראיון ב"החדשות" אמר ח"כ יהודה גליק כי "אין ספק שאתמול קרה משהו", זאת על רקע הפרסומים על הפיכתו של שלמה פילבר לעד מדינה בפרשת בזק. לדבריו, "אני לא יודע מה קורה ולכן אני לא יכול להביע את דעתי על סמך הדלפות שיוצאות מצדדים אינטרסנטיים".



עם זאת, הוא ציין כי "היום אנחנו בתחושת מבוכה והיינו שמחים שהיועץ המשפטי לממשלה יזרז על החקירות ויגיע למסקנות כמה שיותר מהר כדי שיפזר את הערפל שמקשה עלינו בימים האחרונים".



 

כשנשאל אם הוא עומד מאחורי רה"מ, אמר: "אני לא מתייצב מאחורי אף אחד ומחזק את גורמי החוק. אני דוחה את ההשתלחויות כלפי אנשים שהוגדרו כשטינקרים וכאלה שהשוו את המצב לרצח רבין".

ואולם, הוא הוסיף כי "אני לא חושב שהמשטרה הייתה צריכה לקחת חלק במאבק התקשורתי נגד ראש הממשלה. המציאות מביכה, על סמך מה שאנחנו יודעים".

לטענתו, "אני רואה שרה"מ פועל באינטנסיביות למען מדינת ישראל ולא ראיתי אצלו סימן של התנהלות לא תקינה, אך זה לא תפקידי לבחון את זה. אני מקווה שהאמת תצא לאור כמה שיותר מהר".