ראש הממשלה בנימין נתניהו, פרסם הערב (חמישי) סרטון בו הוא משדר עסקים כרגיל ומסכם את פעילותו במהלך השבוע האחרון בנושאים שונים. בסוף הסרטון עקץ נתניהו את הביקורת על יכולתו לתפקד לאור כל החקירות בעניינו כאשר אמר "זיהיתי בעיה בתפקוד" ולאחר מכן הדליק מנורה במשרדו. 


ראש הממשלה משדר עסקים כרגיל

רוצים לקבל את החדשות לפני כולם? הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


על פי פרסום במהדורת "החדשות" בסביבת נתניהו גיבשו תכנית עבודה להתמודדות עם שלל התיקים והפרסום המתמשך בכלי התקשורת. לפי הסעיף הראשון בתכנית תימשך העבודה השגרתית עם דגש על אירועים ביטחוניים והשתתפות באירועים מצולמים כמה שיותר. סעיף נוסף סובר כי יש לחכות עד שהחקירות ייכנסו לשגרה מסוימת עם הגעת חג הפורים ונסיעתו של נתניהו לוושינגטון ופגישתו עם טראמפ בבית הלבן. 



בהקשר לארה"ב עוסק סעיף נוסף המעריך כי פרסום תכנית השלום של טראמפ תעשה בזמן המתאים מבחינה פוליטית לראש הממשלה, זאת לאור העובדה שישנם יחסים קרובים בין נתניהו לאנשים בממשל האמריקאי.



לגבי הבחירות תכנית העבודה סוברת כי יש להמתין ולראות עד כמה תגרום עדותו של פילבר נזק, כאשר בסביבתו של נתניהו מקווים שעדותו לא תגרום נזק רב, כפי שעדותו של ארי הרו גרמה פחות נזק משהעריכו בתחילה. השאיפה היא לחדד בקרב הבוחרים את התחושה כי אין תחליף לנתניהו כמי שראוי להוביל את מדינת ישראל כראש הממשלה.